וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: "כמה כדורים אפשר לאבד? ככה הפסדנו בטדי"

20.2.2014 / 8:35

בנאדו שוב עצר את האימון, שחקנים: "צודק. יש כאלה שמנסים להיפטר מהכדור". קינן: "המאבק עם הפועל יהיה עד סיום העונה"

one

במהלך אחת האסיפות שקיים לפני המשחק בטדי, העיר מאמן מכבי חיפה אריק בנאדו לשחקנים על איבודי הכדור הרבים במרכז השדה. אחרי המשחק, התברר גם למה. השחקנים הרבו לאבד כדורים במרכז השדה, ואתמול (רביעי), אז נערכו שני אימונים, החליט המאמן לעשות סדר בנוגע להתנהלות הזו. בנאדו עצר את האימון לאחר מספר איבודי כדור וצעק על השחקנים. "לא יכול להיות, כמה כדורים אפשר לאבד?", כעס המאמן. "ככה בדיוק הפסדנו את המשחק האחרון בטדי". זו הפעם השנייה שבה בנאדו עצר את האימון ביומיים האחרונים. שלשום הוא כעס על המגן שמואל שיימן, לאחר שרן אבוקרט עבר אותו והבקיע. "אם אריק צועק כל כך הרבה, כנראה שהוא צודק ויודע טוב מאוד למה. יש כאן שחקנים שממהרים להיפטר מהכדור במקום לשמור עליו", אמרו שחקנים לאחר האימון.

אריק בנאדו מאמן מכבי חיפה. קובי אליהו
הפעם השנייה ביומיים האחרונים שהוא עוצר את האימון. בנאדו/קובי אליהו

הבלם דקל קינן התראיין לאתר הרשמי של הקבוצה ודיבר על ההפסד לבית"ר: "כמובן שהתוצאה מאוד מאכזבת. הגענו מוכנים ודרוכים, פתחנו את המשחק בצורה טובה אבל הוא התפתח כך ששתי הקבוצות הגיעו למעט מצבים. במשחק כזה חשוב לשמור על שער נקי ולצאת עם נקודה. לצערי היו מספר החלטות שיפוט שפגעו בנו. חשוב להרים את הראש ולהתרכז במשחק הבא.

"לא רק הפועל תל אביב ואנחנו מתמודדות על הכרטיס לאירופה, אלא גם בני סכנין ועירוני קרית שמונה", המשיך הבלם. "אני חושב שיהיה מאבק רציני סיום העונה. אנחנו מקווים לנצח, אבל גם אם ננצח המאבק לא יוכרע. תמיד נחמד וכיף לשחק נגד הפועל תל אביב ואני מקווה שהאצטדיון יהיה מלא והקהל ייתן את הדחיפה שאנחנו רוצים וזקוקים לה, כמו שנתנו לנו בטדי. כאב לנו לראות את האוהדים נוסעים חזרה הביתה מבלי שניצחנו. חשוב לנו שיידעו שאנחנו מעריכים מאוד את התמיכה שלהם, גם בתקופה פחות טובה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

צפו בראיון של דקל קינן לאתר הרשמי של מכבי חיפה

קינן התייחס גם להשפעת המאבק על כרטיס לאירופה על הכניסה לאצטדיון החדש, והוסיף: "למועדון, לעיר ולקהל חשוב מאוד שניכנס לאצטדיון החדש עם מקום מובטח באירופה".

בעניין אחר: במועדון מרוצים מפסיקת בית הדין שפסק על קנס בלבד בעקבות זריקת בקבוק לכר הדשא בטדי. "זה רק אוהד אחד, אין שום סיבה שנקבל רדיוס", אמרו במועדון. אגב, בחיפה בחרו אתמול שלא לשלוח נציג לבית הדין והסתפקו במכתב שמתאר את הניסיון לעצור את השלכת החפצים מהיציע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully