וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: בנאדו צרח על שיימן, אוזן התערב

19.2.2014 / 10:45

אירוע חריג באימון: המגן ספג צעקות מהמאמן, עוזרו הרגיע: "היה ונגמר". בנאדו יערוך שיחות אישיות לקראת הפועל תל אביב

one
אריק בנאדו מאמן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
אירוע חריג באימון. בנאדו ואוזן/אדריאן הרבשטיין

לאחר ההפסד לבית"ר ירושלים, בעקבותיו ביקרו במועדון את יכולתם של השחקנים, במכבי חיפה החלו בהכנות למשחק מול הפועל תל אביב. המאמן אריק בנאדו, שערך אתמול (שלישי) אסיפה קצרה ובה ביקש משחקניו לפצות על ההפסד בטדי בעזרת ניצחון, שיעזור מאוד במאבק על כרטיס לאירופה, הודיע לשחקנים כי יערוך איתם שיחות אישיות לקראת המשחק ולא יסתפק באסיפה כללית. עוד לפני שהחל בסבב השיחות, במהלך אימון שערכה הקבוצה, הגיעה התגובה הראשונה של המאמן מאז ההפסד.

על פי גורמים במועדון, בנאדו צרח על המגן שמואל שיימן לעיני שחקנים בטענה שלא עשה עבודת הגנה. האירוע התרחש במהלך האימון, כאשר המאמן הודיע שהוא מעוניין לתרגל מצבי "אחד על אחד", שחקן הגנה עומד מול שחקן התקפה, שיצטרך לעקוף אותו ולהבקיע שער. בנאדו ועוזרו אורי אוזן חילקו את השחקנים לזוגות, שיימן שיחק לצד רן אבוקרט.

במהלך אותו משחקון אבוקרט חטף לשיימן את הכדור והבקיע. המאמן שעמד בסמוך צעק על המגן: "למה אתה לא רץ? למה אתה עומד?", הסתובב והמשיך: "למה אתה לא עושה הגנה?". האירוע הזה הסתיים בהתערבות עוזר המאמן אורי אוזן, שניגש לשיימן וניחם אותו. "לא קרה כלום, זה היה ונגמר", אמר אוזן.

שמואל שיימן שחקן מכבי חיפה. קובי אליהו
בנאדו לא אהב את ההגנה שלו. שיימן/קובי אליהו

חיפה תערוך היום אימון כפול ובנאדו יבצע לפחות שינוי אחד בחוליית הקישור לקראת המשחק. הקשר גוסטבו בוקולי שעורך אימונים מלאים ישוב לסגל וצפוי לפתוח במקום אנדריי פיליאבסקי. למרות היכולת הלא טובה בטדי, רובן ראיוס צפוי לפתוח, בעוד אביחי ידין חזר לאימונים מלאים וכנראה שיחזור לסגל. תמאש פרישקין, שחוזר לכושר משחק, ימתין כנראה על הספסל ונראה כי יתמודד על חולצת ההרכב החל מהמחזור הבא.

במועדון החלו במגעים להארכת חוזהו של הבלם סארי פלאח. הבלם קיבל הודעה כי המטרה היא להחתימו לשלוש שנים, וההערכה היא שיחתום על החוזה בקרוב. מבירור שנעשה בנוגע לחוזהו של שיימן (סעיף בחוזה קובע כי האופציה תסתיים בחודש מרץ), עולה כי אופציית הרכישה של חיפה תסתיים בסוף חודש מרץ, ולא בתחילתו. המגמה היא להאריך את החוזה של המגן. במועדון החליטו לעכב את הפגישה עם אדין צוצאליץ' לגבי הארכת חוזהו עד למינוי המאמן הבא. בכך, יהפוך צוצאליץ' ליחיד מבין שבעת השחקנים שמסיימים חוזה ביוני 2015 ולא יקראו לשיחה על עתידם. כפי שפורסם בוואלה! ספורט בחודש ספטמבר, חיפה החליטה לזמן שבעה שחקנים לשיחות על הארכת החוזים שלהם. מלבד צוצאליץ', השבעה שמסיימים חוזה בעוד עונה וחצי הם: בויאן שראנוב, טאלב טואטחה, אייל משומר, סארי פלאח, שמואל שיימן, עידן ורד ואלון תורג'מן. חיפה אמורה להאריך בקרוב גם את חוזהו של החלוץ שלומי אזולאי, שעזב בהשאלה לבית"ר ירושלים.

המועדון יעמוד היום לדין בסעיף של התפרעות אוהדים.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully