וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיידורף אופטימי: "הרבה ישתנה בשבועות הקרובים"

מילאן הפסידה לאתלטיקו, סיידורף לא מוותר, קוסטה משבח את השוער שלו. וגם: הנתונים המדאיגים וההיסטוריה של אתלטיקו

- שחקן אתלטיקו מדריד דייגו קוסטה. AP
שנה היסטורית לאתלטיקו. קוסטה/AP

אתלטיקו מדריד השלימה אתמול (רביעי) שבוע מושלם לקבוצות החוץ בשמינית גמר ליגת האלופות, כשניצחה 0:1 בסן סירו את מילאן והשיגה מקדמה חשובה לקראת הגומלין. שער של דייגו קוסטה (83) הכריע את ההתמודדות, אחרי ששוער הספרדים קורטואה עצר הזדמנויות נוחות של קאקה ופולי.

שחקן מילאן מריו באלוטלי. AP
התסכול נמשך. באלוטלי/AP

מאמן מילאן קרלנס סיידורף ניסה לשמור על אופטימיות. "אני שמח ממה שראיתי מהקבוצה", אמר מאמן מילאן המקרטעת, "בחצי הראשון היינו טובים מאוד, והחמצנו שער בטוח. בחצי השני אחרי 20 דקות איבדנו את הרגליים, וספגנו שער מצוין מאתלטיקו. היה משחק טוב, וספגנו שער ממצב נייח, זה קורה. אנחנו מנסים לשפר את הקבוצה בכל התחומים, ואני רואה את השיפור הזה. יש עוד גומלין בספרד. כדורגל זה לא כדורסל. אין בושה בלהפסיד 1:0. אני מאמין שעד אז נוכל עוד להשתפר ולהתקדם, הרבה יכול להשתנות בשבועות הקרובים". הגומלין ייערך במדריד ב-11 במארס.

דייגו סימאונה, מאמן אתלטיקו מדריד, אמר לאחר המשחק: "ידענו שנתמודד מול מילאן אינטנסיבית, במיוחד במחצית הראשונה. התחלנו טוב ואז איבדנו את הכדור יותר מדי וסבלנו מהאגף הימני. לא היינו מספיק מהירים והתקשינו לצאת קדימה, אז זה עזר למילאן. שינינו את זה לאחר ההפסקה. מריוס סוארס שיחק בין הקשרים המרכזיים וכך האטנו את המשחק והחזקנו יותר בכדור. כולם יודעים שבשלבים האלה כל טעות יכולה לגרום להדחה. קורטואה סיפק הצלה גדולה מול פולי, אבל במחצית השנייה היינו חכמים טקטית וניצלנו את המצב שקיבלנו כדי להכריע את המשחק. אנחנו מודעים למה שיש לנו ומה שאין לנו. זה הכוח של הקבוצה בשנתיים וחצי האחרונות - אנחנו מודעים למגבלות שלנו ומתבססים על מה שאנחנו יודעים לעשות".

דייגו קוסטה, כובש שער הניצחון של אתלטיקו מדריד, החמיא לשוער טיבו קורטואה, שהציל את הקולצ'ונרוס פעם אחר פעם בסן סירו: "הוא אחד השוערים הטובים בעולם, והוא יודע את זה. עם שוער כמוהו, אנחנו מרגישים יותר בטוחים. היה משחק קשה והיינו טובים יותר ברגעי האמת. האיכות שלנו היא באחדותנו. אנחנו יודעים שהסיפור עדיין לא נגמר. השגנו תוצאה טובה, אבל מילאן קבוצה גדולה והכול יכול לקרות. לא נהיה שאננים. אחרי רצף ההפסדים שלנו, אנשים איבדו בנו אמון, אבל הוכחנו כמה חזקים אנחנו".

בצד המפסיד, אמר דניאלה בונרה: "לא היינו יכולים לעשות יותר. הגיע לנו להוביל, אבל נענשו בכדור נייח. במחצית הראשונה לחצנו מאוד ונראינו טוב. עשינו הכל כדי לנצח".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
שחקן אתלטיקו מדריד דייגו קוסטה נוגח מול מילאן. AP
עד ה-11 במארס אלוהים גדול. קוסטה כובש/AP

המספרים מהמשחק של מילאן ואתלטיקו מדריד

* דייגו קוסטה הגיע לחמישה שערים העונה בליגת האלופות וכבש בכל ארבע ההופעות האחרונות שלו במפעל.

* מילאן צריכה להיות מודאגת. רק שתי קבוצות בעבר הצליחו לעלות שלב בליגת האלופות למרות הפסד ביתי: אייאקס בחצי גמר 1995/6 מול פנאתינייקוס ואינטר בשמינית גמר 2010/11 מול באיירן מינכן.

* אתלטיקו מדריד ניצחה לראשונה בשלב נוקאאוט בליגת האלופות ועשתה צעד לעבר רבע גמר ראשון במפעל מאז 1997. בארבעת משחקי הנוקאאוט האחרונים שדל אתלטיקו היא עשתה שלוש תוצאות תיקו והפסד אחד.

* מילאן החזיקה בכדור 52 אחוז מהזמן, אבל אתלטיקו בעטה יותר לשער - 13:14 לטובתה במצבים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully