וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי קטמון אישרו את הסכם האיחוד עם הפועל ירושלים

מעל ל-90 אחוז מחברי העמותה הצביעו , רוב של 93 אחוז בעד ההסכם. גם הבעלים המיועד יוסי ליפקין אישר, והכדור במגרשה של הפועל ירושלים. שתי הקבוצות ייפגשו בשישי הבא בליגה הלאומית

הפועל קטמון נגד הפועל ירושלים. ברני ארדוב
אוהדי הפועל קטמון/ברני ארדוב

הוועד המנהל של הפועל קטמון הוציא הערב הודעה, לפני הצבעה לאשרור הסכם האיחוד העתידי עם הפועל ירושלים, בהובלת יוסי ליפקין, עברה ברוב גדול. מעל 90 אחוז מחברי עמותת הפועל קטמון הצביעו במשך השבוע האחרון, ואישרו את האיחוד ברוב של 93 אחוז. "אסיפת האוהדים אישרה את הצעת ההסכם שהניח בפניה הועד המנהל הנבחר שלה, ונתנה בזאת את ברכת הדרך ליוסי ליפקין לקראת מילוי חלקו בהסכם", כך נכתב בהודעה.

מדובר בצעד משמעותי לקראת איחוד אפשרי בין שתי הקבוצות. "נזכיר לכולם שעדיין מדובר בתחילת הדרך", נכתב בהודעה, "ומוקדם לברך על המוגמר. הדרך לאיחוד רצופה אתגרים אשר רובם ככולם אינם בידינו. אנו סמוכים ובטוחים כי תוצאת התהליך אשר תהיה תלווה אותנו הלאה, אל עבר עתיד מזהיר".

כעת הכדור נמצא במגרשה של הפועל ירושלים, שכן גם מהצד של קטמון וגם מהצד של ליפקין רוצים בהסכם. שתי הקבוצות משחקות העונה בליגה הלאומית. הפועל קטמון עם 33 נקודות מ-24 משחקים, במקום התשיעי, ואילו הפועל ירושלים מדורגת במקום ה-12, עם 31 נקודות. ביום שישי הבא שתי הקבוצות ייפגשו במסגרת המחזור ה-26, ויהיה מעניין לראות איך האיחוד האפשרי ישפיע על המשחק, ועל המשך העונה של השתיים.

הליגה הלאומית בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully