וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: פנאתנייקוס ניצחה את אולימפיאקוס

הירוקים ניצחו 62:66 בדרבי היווני הלוהט. ברצלונה ניצחה בוויטוריה, גלאטסראיי בבלגרד, הצגה לקית' לנגפורד במילאנו

שחקן פנאתינייקוס דימיטריס דיאמנטידיס מול שחקן אולימפיאקוס בריאנט דנסטון. GettyImages
דרבי כמו שדרבי צריך להיראות. דיאמנטידיס מול דאנסטון/GettyImages

המחזור השביעי של שלב הטופ 16 ביורוליג יצא הערב (חמישי) לדרך עם ארבעה משחקים, כשבמוקד עמד כמובן הדרבי היווני האדיר, בסיומו הצליחה פנאתינייקוס לגבור על אלופת אירופה המכהנת, אולימפיאקוס, 62:66. גם דרבי ספרדי היה לנו הערב, בסיומו היתה ידה של ברצלונה על העליונה, כשניצחה בחוץ את קוצ'ה לבוראל ויטוריה 68:80. קית' לנגפורד היה נהדר ב-59:70 של מילאנו מול מלאגה, בעוד בבית של מכבי תל אביב השיגה גלאטסראיי ניצחון חוץ חשוב, כשגברה על פרטיזן בבלגרד 70:78.

שחקן קוצ'ה לבוראל ויטוריה למאר אודום. GettyImages
זכה לקבלת פנים חמה. אודום/GettyImages

בית ה'

פנאתינייקוס - אולימפיאקוס 62:66

הדרבי היווני הלוהט הבטיח הרבה, וכמה שהוא קיים. פנאתינייקוס, שהפסידה את שלושת משחקיה האחרונים ביורוליג חזרה ובענק עם ניצחון על אלופת אירופה, במפגש הישיר הראשון בין השתיים ביורוליג על אדמת יוון. סטרטוס פרפרגולו אמנם פתח נהדר את המשחק עם 11 נקודות כבר ברבע הראשון אך סטפן לאזמה ענה עם משחק מוצלח בצבע ואל המחצית הגיעו הירוקים ביתרון 33:35. ספאנוליס, שסבל מערב נוראי מחוץ לקשת (1 מ-9 לשלוש) הצליח להוביל את חבריו למהפך, ועמוק ברבע האחרון הצליחו האדומים להוביל ב-4. דאנק מפלצתי של בריאנט דאנסטון שמר את האורחים ביתרון, אבל לאזמה ודיאמנטידיס הוליכו את המהפך והחזירו את היתרון לירוקים אחרי דקות ארוכות, 47 שניות לסיום.

ספאנוליס לקח עוד שלשה משוגעת שלא נכנסה, אבל גיסט קלע רק אחת מהקו, ואולימפיאקוס קיבלה הזדמנות אחרונה. לויסקי לקח את הכדור ולקח זריקה לא רעה אך זו לא נכנסה, דיאמנטידיס החטיא אחת מהקו אבל קלע את השניה, והירוקים מיהרו לעשות עבירה. פרפרגולו החטיא את הראשונה שלו מהקו, קלע את השנייה, ופנאתינייקוס שלחה את הכדור האחרון ללאזמה שעשה את העבודה מהקו. לאזמה סיים עם 18 ו-5 ריבאונדים עבור פאו וקיבל סיוע מרוקו לני אוקיץ' עם 14. לאולימפיאקוס: פרפרגולו 12.

קוצ'ה לבוראל ויטוריה - ברצלונה 80:68

האוהדים בפרננדו בואסה קיבלו בהתלהבות את למאר אודום שהגיע לאולם לתמוך בחבריו החדשים מהיציע, אך ספק אם גם הוא היה יכול להושיע את קבוצתו. בארסה פתחה בטירוף והוליכה בפער דו ספרתי כבר ברבע הראשון. או אז נרשם אחד הרבעים המוזרים של העונה, כשברצלונה נעצרה על 6 נקודות בלבד (!), אך גם זה לא סייע למארחים להוליך במחצית, וריצת 18:26 ברבע השלישי בראשות אנטה טומיץ' הטיסה את האורחים ליתרון 14 ברבע האחרון ממנו קוצ'ה לא שבה. טומיץ' סיים ערב נפלא עם 24 (8 מ-9 מהשדה) ו-9 ריבאונדים, הוארטס תרם 16 (4 מ-8 לשלוש), חואן קרלוס נבארו רשם 15 ו-5 אסיסטים. פרננדו סן אמטריו קלע 22 לאורחים.

מילאנו - מלאגה 59:70

שבוע בלבד לאחר שגברה על פנאתינייקוס, ספגה מלאגה מכה כואבת באיטליה מול אחת היריבות העיקריות שלה על הכרטיס להצלבה. האיטלקים שמרו על מאזן הבית הנהדר שלהם בעיקר בזכות הצגה נפלאה של קית' לנגפורד, ועצרו את האורחים על 27 נקודות בלבד במחצית הראשונה, בדרך ליתרון 17 כבר ברבע השלישי. לנגפורד סיים משחק נפלא עם 29 נקודות (10 מ-14 מהשדה) כשהוא מקבל סיוע מקרטיס ג'רלס עם 13. למלאגה: ניק קיינר מדלי 18.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
שחקן מילאנו דניאל האקט. GettyImages
ממשיכים לשמור על הבית. לנגפורד גבוה מעל מלאגה/GettyImages

בית ו'

פרטיזן בלגרד - גלאטסראיי 78:70

הטורקים השיגו ניצחון חוץ חשוב ששומר אותם חזק במאבק על המקום הרביעי בבית, ועל חלומות ההצלבה. דווקא הסרבים היו אלו שפתחו טוב יותר כשבוגדן בוגדנוביץ' הטיס אותם ליתרון, אך רבע שני של 11:22 לזכותם של האורחים הפך את המומנטום, ומשם הצליחו הטורקים להחזיק ביתרון עד לסיום. הנרי דומרקנט הוליך את קלעי גלא עם 18 (4 מ-11 לשלוש), קרלוס ארויו צלף 16 (3 מ-8 לשלוש). לפרטיזן: בוגדנוביץ' 23, 6 ריבאונדים ו-6 אסיסטים.

שחקן גלאטסראיי קרלוס ארויו מול שחקן פרטיזן בלגרד מיהאילו אנדריץ'. GettyImages
ניצחון חוץ חשוב. ארויו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully