וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים ספגה רדיוס על תנאי וקנס של 25 אלף שקל

הקבוצה נענשה בעקבות התפרצות האוהדים לשדה המגרש במשחק מול מכבי חיפה. הירוקים נקנסו בסכום של 7,500 שקל

one

צפו במשחק בין בית"ר ירושלים למכבי חיפה

התפרצות האוהדים של בית"ר ירושלים במשחק בתחילת השבוע מול מכבי חיפה למגרש תעלה למועדון 25 אלף שקל. בית הדין של ההתאחדות לכדורגל פסק הערב (רביעי) גם עונש רדיוס על תנאי כנגד המועדון בעקבות האירוע החריג שהחל בדקה ה-68 במשחק בטדי.

האוהדים שפרצו לדשא בטדי במשחק בין בית"ר ירושלים לבין מכבי חיפה. ברני ארדוב
עלו למועדון ביוקר. אוהדי בית"ר ירושלים שפרצו למגרש/ברני ארדוב

הדיין ישראל שמעוני דן היום באירועי המשחק אחרי שאוהד של בית"ר זינק מכיוון היציע המזרחי למגרש וכמה דקות לאחר מכן הצטרפו שלושה אוהדים נוספים שהגיעו מאותו יציע עד להשתלטות כוחות האבטחה שהוציאו אותם מהמגרש. כזכור, בעקבות אותו מקרה הצהיר הבעלים אלי טביב כי הוא יפעל לתבוע באופן אישי את אותם אוהדים שבינתיים נעצרו והורחקו לשנתיים מהמגרשים.

בבית"ר הציגו בפני בית הדין מספר מכתבים שמצביעים על שיפור משמעותי בהתנהגות האוהדים: מכתב ממשטרת ירושלים, מכתב מהוועדה למניעת אלימות בספורט וכמו כן דיברו על השיפור המשמעותי שיש בהתנהגות הקהל השנה והעובדה שהקבוצה לא הועמדה לדין פעם אחת בנושא אלימות או גזענות בניגוד לשנים קודמות. בסופו של דבר הוחלט שלא לפסוק על עונש רדיוס בפועל ולהסתפק בעונש רדיוס על תנאי וקנס כספי.

גם מכבי חיפה עמדה לדין אחרי שבתוספת הזמן לאחר פסילת השער של אלון תורג'מן נזרק בקבוק פלסטיק מיציע אוהדי חיפה. שמעוני החליט לקנוס את הירוקים בסכום של 7,500 שקל.

* שחקנה של מכבי אום אל פאחם עאדל אלבשר הורחק משלושה משחקים אחרי שבמהלך המשחק נגד הפועל רמת גן הוא יצא מהמגרש וירק לעבר השופט "פי עליך יא בן זונה מזדיין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully