וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: "באזל חזקה אבל חושבים רק על ניצחון"

19.2.2014 / 13:26

מכבי תל אביב מתכוננת לקרב המסקרן בליגה האירופית, סוזה צפוי לפתוח עם שלושה בלמים ומתלבט לגבי האגף השמאלי, בקבוצה מאמינים: "אסור לספוג, ראינו איך במפגש הקודם הספיק להם 0:1 קטן בבית". באזל נחתה בישראל

פאולו סוזה, אימון מכבי תל אביב. מכבי תל אביב, אתר רשמי
רמי מרבאל, עומרי בן הרוש ויואב זיו מתמודדים על חולצת ההרכב. סוזה/אתר רשמי, מכבי תל אביב

מכבי תל אביב סיימה את הכנותיה לקראת המשחק הגדול של הקבוצה עד כה העונה, בו תארח את באזל השוויצרית במסגרת שלב הנוקאאוט של 32 הגדולות בליגה האירופית (חמישי, 22:05, ערוץ 9 וספורט1 HD). באזל נחתה היום בצהריים בישראל ותערוך אימון בודד בבלומפילד, כאשר מאוחר יותר הערב יתקיימו בנפרד מסיבות העיתונאים של שתי הקבוצות, בהן ייטלו חלק המאמנים והקפטנים מכל צד.

על פי האימונים האחרונים מסתמן שהמאמן פאולו סוזה יפתח במערך של שלושה בלמים, זהה למערך שהביא למפנה הגדול במשחק הבית הקודם נגד באזל במוקדמות הצ'מפיונס, אז חזרו הצהובים מפיגור 0:3 לשוויון 3:3 דרמטי. קרלוס גרסיה, איתן טיבי ושרן ייני צפויים לשחק בקו אחד, כאשר דור מיכה אמור להיות מתופקד בצד ימין, בין ההגנה להתקפה. ההתלבטות הגדולה יותר היא בצד שמאל, שם מתמודדים רמי מרבאל, עומרי בן הרוש ויואב זיו על חולצת ההרכב. בקישור יש לסוזה אופציות רבות, אולם נראה כי שניים מבין השלושה - אלברמן מיטרוביץ' וראדי - יפתחו בסופו של דבר בהרכב. בחלק הקדמי מובטח מקומם של ערן זהבי וראדה פריצה, כאשר טל בן חיים או ברק יצחקי יפתחו גם הם בהתקפה.

חואן פאבלו קולינאס, אימון מכבי תל אביב. מכבי תל אביב, אתר רשמי
צריך משחק שיא. חואן פאבלו/אתר רשמי, מכבי תל אביב

במכבי תל אביב קיבלו בסיפוק רב את העובדה שהחלוץ מרקו שטרלר פצוע וייעדר מהמשחק מחר. שטרלר מצטרף לצמד הבלמים פביאן שר המושעה ואיבן איבאנוב הפצוע, שגם הם לא נמצאים בסגל למחר, דבר שעשוי להקל על הצהובים הן בהגנה והן בהתקפה. אליהם צריך להוסיף כמובן את החלוץ מוחמד סלאח, שהיה כוכב הקבוצה ונמכר לצ'לסי במהלך חודש ינואר האחרון. "באזל קבוצה חזקה גם בלי שטרלר וסלאח, אבל אנחנו חושבים רק על ניצחון", אמר שחקן בקבוצה לוואלה! ספורט.

"המפתח העיקרי כמובן יהיה לא לספוג ולא לתת לבאזל שער חוץ יקר. ראינו במפגש הקודם ש-0:1 קטן בבית הספיק להם בסופו של דבר, ואנחנו בהחלט חושבים קודם כל איך לא לספוג ואחר כך לנצח את המשחק. בבית בבלומפילד אנחנו לא חוששים משום קבוצה. האוהדים שלנו הם תוספת כוח אדירה ואנחנו מקווים להמשיך ולשמח אותם, כפי שעשינו עד כה העונה", הוסיף השחקן.

כל הכרטיסים למשחק נמכרו, ובלומפילד יהיה צבוע רובו ככולו בצהוב, שכן גם הכרטיסים שהוצאו למכירה ליציע 4 נחטפו תוך מספר שעות. בצל שמועות כאלה ואחרות שנפוצו אמש, הבהירו בהנהלת המועדון כי לא נתנו כל הנחיה האוסרת הכנסת ציוד עידוד לאצטדיון ומבחינתם הכל מתנהל כרגיל גם מחר.

הרכב משוער: חואן פאבלו, שרן ייני, קרלוס גרסיה, איתן טיבי, רמי מרבאל (עומרי בן הרוש, יואב זיו), דור מיכה, ניקולה מיטרוביץ', מהראן ראדי, ערן זהבי, ברק יצחקי (טל בן חיים), ראדה פריצה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
גל אלברמן, אימון מכבי תל אביב. מכבי תל אביב, אתר רשמי
יוצב בקישור? אלברמן/אתר רשמי, מכבי תל אביב
ערן זהבי, אימון מכבי תל אביב. מכבי תל אביב, אתר רשמי
הגיע הזמן לכבוש. זהבי/אתר רשמי, מכבי תל אביב
איתן טיבי, אימון מכבי תל אביב. מכבי תל אביב, אתר רשמי
קבוצה שהגיעה בשנה שעברה לחצי גמר הליגה האירופית, באזל לא מזלזלת. טיבי/אתר רשמי, מכבי תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully