וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: מי יוזמן למכונת אמת בפרשת הגניבה?

19.2.2014 / 12:57

בקבוצה מנסים למצוא מי גנב כסף מחדר ההלבשה, הדרישה למצלמות נסתרות נפסלה. וגם: דריכות גדולה לפני מכבי ת"א

יואב כץ בעלי הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
יחליט לא לנקוט בפעולה דרסטית? כץ/אדריאן הרבשטיין

בהפועל חיפה אמנם ממשיכים בהכנות למפגש מול מכבי תל אביב ביום ראשון, אך הסוגיה שמעסיקה את המועדון בימים הללו היא טענות השחקנים לגניבת כסף מתוך חדר ההלבשה. המנכ"ל אפרים גבאי מנסה להוביל למציאת הגנב, כאשר ייתכן שעוד היום (רביעי) עובד במועדון יעבור בדיקה במכונת אמת כדי לאמת את גרסתו בנושא.

הבעלים יואב כץ, שמעודכן בכל המתרחש, מעוניין גם הוא למצוא את האשם, אם כזה אכן קיים, אך בחיפה אמרו שייתכן שבסופו של דבר כץ יחליט לא לנקוט בשום פעולה דרסטית בעניין. בקרב השחקנים קיימת סברה שהשחקן שנחשד בתחילה באירוע לא גנב את הכסף ומרבית השחקנים עומדים בשלב זה מאחוריו.

"קשה לנו להאמין שהשחקן הוא זה שעומד מאחוריי זה", אמרו בקבוצה, "האמת שזה קרה לפני שנתיים ומאז לא קרה, אז מה יש לנו להתעסק בזה? כל עוד ידאגו שזה לא יקרה שוב, הכל בסדר", אמר שחקן בכיר בקבוצה, שניסה להנמיך את הלהבות תחת הנושא.

בינתיים לוואלה! ספורט נודע שעוד לפני כמה חודשים רצו ראשי המועדון להציב מצלמות נסתרות במתחם האימונים, אלא שבהתייעצות עם עורכי דין הובהר להם שזו תהיה חדירה לפרטיות ופגיעה בצנעת הפרט, דבר שמנע את הכנסת המצלמות הנסתרות לחדרי ההלבשה.

בינתיים בצד המקצועי בחיפה מייחסים חשיבות גדולה למשחק מול מכבי תל אביב, ומעוניינים מאוד לעבור אותו בשלום ואולי אף להפתיע. "כנראה שנישאר בליגה, למרות שזה עוד לא סופי", אמר אותו שחקן, "אבל אם ננצח את מכבי תל אביב, זה בהחלט משהו שיזכרו מהעונה הזאת. אנחנו רוצים מאוד לעשות את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully