וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי גונב כספים מחדר ההלבשה של הפועל חיפה?

18.2.2014 / 11:30

שחקנים התלוננו לאחרונה על גניבות מחדר ההלבשה, אך כץ לא מתכוון לפעול למיגור התופעה: "אין סיפור". שחקן נוקה מהחשד

one

אחרי אובדן הסיכויים לעלות לפלייאוף העליון וההדחה מהגביע, הצרות בהפועל חיפה נמשכות, הפעם גם בחדר ההלבשה. כבר לאחר המשחק מול עירוני קרית שמונה בגביע בשבוע שעבר החלו סדקים בחדר ההלבשה, כששחקנים יצאו אחד נגד השני ונגד המערכת.

כעת, מתברר שהצרות בקבוצה גדולות אף יותר, אחרי ששחקנים בקבוצה טענו שנגנב להם כסף מתוך חדר ההלבשה. אתמול נחשף בתוכנית "יציע העיתונות" בערןץ הספורט על חשד באחת מקבוצות ליגת העל על גניבת כספים מתוך חדר ההלבשה. לוואלה! ספורט נודע שאותה קבוצה היא הפועל חיפה ושבחודשים האחרונים טענו כמה שחקנים שנגנב להם כסף בחדר ההלבשה. באחד המקרים טען אחד השחקנים שנגנבו לו 400 שקלים איתם הגיע לאימון. אחר טען שנגנבו ממנו 700 שקלים.

שחקני הפועל חיפה חוגגים. ברני ארדוב
מי עוקץ אותם? שחקני הפועל חיפה/ברני ארדוב

בנוסף, הציעו חלק מהשחקנים לשחקנים אחרים שלא להגיע עם דברי יוקרה או תכשיטים יקרי ערך, כדי שלא ייתקלו במקרה דומה. באחד המקרים הגיע שחקן למועדון עם שעון יקר, ושחקנים אחרים הבהירו לון שעדיף שישאיר את השעון בבית, בעקבות מקרי הגניבה שאירעו בעבר. גם הבעלים יואב כץ עודכן בפרטי מקרה ושוחח עם השחקנים. שמו של אחד השחקנים עלה כחשוד. בסופו של דבר, כץ החליט להשאיר את העניין לשחקנים ולא ננקטה שום פעולה בנושא.

עוד נודע לוואלה! ספורט שהחשד הוסר מעל השחקן לאחר שיחה בינו לבין המנכ?ל והמאמן, וכעת חושדים בקבוצה באדם אחר שאינו שחקן. ?אנחנו שוללים לחלוטין שמדובר בשחקן שנרמז עליו?, אמר המנכ"ל אפרים גבאי לוואלה! ספורט, "אנחנו יודעים שלא מדובר בשחקן וזאת לאור דברים שגילינו".

שחקן בקבוצה הגן על חברו שנחשד לכאורה בעניין ואמר: "אם יש למישהו מה להגיד, שיפנה לאותו שחקן ויברר איתו. לא יכול להיות שמעלים שם של שחקן בלי שום דבר קונקרטי, בלי לשאול אותו ובלי שהוא יהיה מודע לזה בכלל. כל הזמן אומרים שיש כאן אווירה של משפחתיות, אבל במשפחה מעלים דברים ולא מסתירים הכל עד שהוא מתפוצץ. הפעם האחרונה שזה קרה הייתה לפני חודשיים, אבל עכשיו מישהו דאג להציף את זה".

גם הבעלים יואב כץ התייחס לעניין ואמר: "לדעתי זה כבר סיפור ישן שאבד עליו הכלח. כל אדם הוא חף משפע עד שיוכח אחרת וממה שידוע לי כל השחקנים שיש אצלי במועדון הם אנשים איכותיים. אנחנו לא מתכוונים ליזום שיחה ולא לעשות עם זה כלום. מבחינתי, אין כאן שום סיפור".

יצויין שבעבר התרחשו מקרים דומים. ירו בלו, ששיחק בקבוצה, התלונן שנגנבו לו כספים מחדר ההלבשה במגרש בנשר באחד מהאימונים שערכה הקבוצה. לפני כמה שנים גם השוער קאלה דרלשר טען שנגנבו לו נעליים מתוך חדר ההחבשה ואלו הוחזרו כמה ימים לאחר מכן.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
הבעלים של הפועל חיפה יואב כץ. ברני ארדוב
לא מתכוון לפעול למיגור התופעה. יואב כץ/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully