וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון: "אני בזון כרגע". הווארד מחכה לבוז מהלייקרס

קינג ג'יימס המשיך לנקום בדאלאס, כריס פול מחמיא לפאטי מילס ("הוא מדהים") וסופרמן מוכן לחזרה לסטייפלס סנטר

דווייט הווארד, יוסטון רוקטס, מול רוני טוריאף, מינסוטה. AP
מוכן לקבלת הפנים ה"חמה". הווארד/AP

פגרת האולסטאר מאחור וה-NBA חזרה הלילה (בין שלישי לרביעי) לעניינים וכהרגלה, עשתה זאת בקצב גבוה. האלופה מיאמי, שמתכוננת למשחק הענק של מחר בלילה מול אוקלהומה סיטי, ניצחה 106:117 בדאלאס, אחרי רבע אחרון של 21:33 וערב עצום של 42 נקודות מצד לברון ג'יימס.

"אני בזון כרגע", אמר לברון, ששוב לקח אחריות במאני טיים ונראה כמי שניצל את הפגרה למנוחה טובה, "אני עדיין קצת עייף, אבל על המגרש אני רק מנסה לגרום לדברים לקרות". ריק קרלייל חסר האונים סיכם: "הוא נהדר ואנחנו יודעים שהוא נהדר. הוא המטיר עלינו נקודות בפעם הקודמת ועשה זאת שוב הפעם".

דוויין ווייד החמיא לאיש הציפור, כריס אנדרסן, שסיים עם שיא עונתי של 18 נקודות, כולל השלשה השנייה שלו העונה: "כש'בירד' משחק ככה, אנחנו הרבה יותר דינאמיים כקבוצה וכשלברון מוביל את הקצב, הוא יכול לראות מעל ההגנה ולמצוא את 'בירד' להרבה נקודות". אנדרסון אגב, ויתר על המוהוק שאיפיין אותו לאורך שנים.

לברון הפגיז 42 בדאלאס, אינדיאנה לא מוותרת

דווין וויד, מיאמי היט. רויטרס
פלאש מרוצה/רויטרס

סגנית האלופה סן אנטוניו נאלצה להסתדר ללא טוני פארקר. הסופרסטאר הצרפתי פצוע ועל פי המאמן גרג פופוביץ', הוא "ייעדר בעתיד הנראה לעין" בשל שורת בעיות ממנה הוא סובל. בינתיים, מי שסידר לספרס עוד ניצחון, 113:103 ענק בחוץ על הקליפרס, הוא פאטי מילס. האוסטרלי צלף 25 נקודות, 16 מתוכן ברבע האחרון. "הוא מדהים, לא הצלחנו לעשות שום דבר מולו", החמיא הרכז המפסיד, כריס פול, שסבל בעצמו ממשחק נורא, "הרגשתי שאני לא קולע כלום, אבל לא חשבתי שזה עד כדי כך גרוע. פשוט לא פגעתי".

הלילה (5:30, 5+ לייב ו-HD), יהיה חם עוד יותר בסטייפלס סנטר, כאשר הלייקרס ייפגשו את יוסטון ולראשונה, את האקס דווייט הווארד, שצפוי לזכות לקבלת פנים "חמה" מהקהל המקומי. "אני במקום טוב יותר עכשיו, הקבוצה שלנו עושה עבודה מצוינת והלייקרס? הם עוד יחזרו. אני מקווה שהפעם זה יהיה זמן הרוקטס". על העזיבה המתוקשרת הוסיף סופרמן: "היו דברים שהיו יכולים להתנהל בצורה שונה, אבל הכול מאחוריי כבר. אני יודע שיהיו הרבה שריקות בוז לעברי, אבל אני לא יכול להתרכז בזה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
פאטי מילס שחקן סן אנטוניו ספרס. AP
בלתי עציר. מילס/AP

מספרי הלילה:

* קצת מספרים על עוד ערב מדהים של לברון:

- 42 נקודות הן הכי הרבה שלו מאז ה-43 מול אטלנטה במרץ 2011.

- זה היה משחקו ה-50 של קינג ג'יימס בליגה עם לפחות 40 נקודות. מאז שהוא החל את הקריירה, רק לקובי בריאנט יש יותר משחקים כאלה (93). הוא השחקן הרביעי בלבד שמגיע ל-50 משחקים של 40 נקודות ומעלה לפני גיל 30. קדמו לו: מייקל ג'ורדן, קובי ואלן אייברסון.

- לברון גם קלע יותר מ-35 נקודות במשחק שלישי ברציפות. זו הפעם הראשונה שהוא עושה זאת מאז רצף של ארבעה משחקים במדי קליבלנד בינואר 2010.

- ה-MVP ניצח לבדו את דאלאס, 11:12 בשבע וחצי הדקות האחרונות של המשחק. הוא קלע 4 מ-6 מהשדה בזמן הזה, בעוד המאבס קלעו 3 מ-14.

* ההיט גם ממשיכים לנקום במאבריקס וניצחו אותם בפעם השישית ברציפות מאז ההפסד במשחק שש בסדרת הגמר של 2011.

לברון ג'יימס, מיאמי היט. AP
עוד משחק אגדי לאוסף. לברון/AP

* כריס פול סיים את משחק ההפסד של הקליפרס לספרס עם 1 מ-10 מהשדה, האחוז הגרוע ביותר שלו מאז ה-10/4/2011.

* בלייק גריפין לעומת זאת, בכושר שיא וסיים משחק 14 ברציפות עם לפחות 20 נקודות, שווה לשיא הקריירה שלו.

* מה עובר על הניקס השנה? אפשר לראות את זה במאני טיים. הקבוצה מהתפוח הגדול קלעה רק שתיים מתוך 25 הזריקות שלקחה העונה במצבים שהיו יכולים לקבוע שוויון או להעלות אותה ליתרון ב-24 שניות הסיום של הזמן החוקי או של ההארכה.

* הניקס במאזן 6:1 בפברואר, אחרי שבינואר עשו 6:10. הגריזליס לעומת זאת, במאזן 6:17 מאז תחילת השנה האזרחית.

* אנתוני בנט ממשיך להתעורר. הבחירה 1 בדראפט קלע בספרות כפולות (עשר נקודות) בפעם השנייה בשלושת המשחקים האחרונים שלו. הוא לא קלע בספרות כפולות באף אחד מ-39 משחקיו הראשונים בליגה.

* הקאבלירס דרסו את פילדלפיה ב-29 הפרש, הניצחון הגדול ביותר של הקבוצה מאז עזיבתו של לברון ג'יימס.

* אנדרה דראמונד העוצמתי סיים משחק שלישי בקריירה עם לפחות 20 ריבאונדים (22, בהפסד של הפיסטונס לשארלוט). כל המשחקים האלה הגיעו העונה. הוא גם רשם העונה ארבעה משחקים עם לפחות עשרה ריבאונדים בהתקפה. לכל שאר שחקני הליגה יש שישה כאלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully