וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד מתכננת: "ניקיון בחדר ההלבשה"

הבלאנקוס חושבים על העונה הבאה: קסיאס בדרך לארסנל, גם חדירה, די מריה, איסקו, מוראטה, קואנטראו וקסימיירו יעזבו?

שוער ריאל מדריד איקר קסיאס. Gonzalo Arroyo Moreno, GettyImages
בדרך לארסנל? קסיאס/GettyImages, Gonzalo Arroyo Moreno

ריאל מדריד נמצאת בעונה טובה מאוד תחת קרלו אנצ'לוטי. הבלאנקוס העפילו לגמר הגביע, שם ייפגשו את ברצלונה בעוד חודשיים בדיוק. בליגה, הם צמודים לאתלטיקו ובארסה בפסגה ואילו בליגת האלופות, מצפה להם בשבוע הבא המפגש הראשון מבין שניים מול שאלקה בשלב שמינית הגמר, כאשר הציפיות גבוהות.

למרות שהעונה מתקרבת לשיאה, בקבוצה הלבנה מהבירה כבר חושבים הלאה והיום (רביעי) פורסם בספרד כי ריאל מתכננת "ניקיון של חדר ההלבשה" בפגרה הקרובה.

השם החם ביותר שעלה כמי שיעזוב את הבלאנקוס הוא באופן צפוי השוער והקפטן איקר קסיאס, שמסופסל במשחקי הליגה בשנה האחרונה לטובת דייגו לופס ומעוניין לשחק בפרמיירליג, ככל הנראה בארסנל, שם הוא ישמח לחבור לחבריו מסוט אוזיל וסנטי קאסורלה. ריאל תדרוש מהתותחנים 20 מיליון יורו על קסיאס ובקבוצה כבר חוששים מעזיבתו ויודעים שלא יוכלו להביא שוער שני ברמתו.

איסקו שחקן ריאל מדריד חוגג שער מול מול גלאטסראיי. רויטרס
לא ממש מוצא את עצמו בינתיים. איסקו/רויטרס

מלבד קסיאס, נראה כי גם סמי חדירה, אנחל די מריה ואיסקו צפויים לעזוב. חדירה סובל מפציעה ארוכה ולא ממש מצא את מקומו גם לפניה. ז'וזה מוריניו מעוניין לראות אותו בצ'לסי, אך הוא יעלה כ-40 מיליון יורו. די מריה, שבחר להישאר בקיץ החולף ולהיאבק על מקומו מול גארת' בייל בין היתר, עדיין לא רוצה לעזוב, אבל אם הקבוצה תביא שחקן נוסף בקישור, הדעה שלו צפוי להשתנות והוא עשוי למצוא את עצמו במונאקו או בפריס סן ז'רמן, החושקות מאוד בשירותיו. גם הוא יעלה כ-40 מיליון יורו.

איסקו, שהובא בכסף גדול בפגרה החולפת ונחשב לאחד הכישרונות הגדולים בעולם, לא מרבה לשחק תחת אנצ'לוטי ובמקרה שלו, ריאל צפויה לחפש לו קבוצה שתסכים לעסקת השאלה.

מלבד הרביעייה הבכירה הזו, מספר שחקנים נוספים נמצאים בדרך החוצה וביניהם פאביו קואנטראו, ששמו מוזכר זה זמן רב כמועמד להצטרף למנצ'סטר יונייטד, אלברו מוראטה הצעיר, שמחפש דקות משחק, עשוי להיות מושאל גם הוא, אולי לארסנל והאחרון הוא קסימיירו, שגם במקרה שלו, אופציית ההשאלה היא המועדפת על ריאל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully