וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: הפסד בכורה למטה אשר עכו

האלופה ספגה הפסד אחרי יותר משנה, 3:2 להפועל כפר סבא. מכבי ניצחה את אליצור (שירדה ליגה) 0:3 בדרבי של הוד השרון

נעם כץ מאמן שחקני הפועל מטה אשר עכו כדורעף. ניב אהרונסון
יצטרך להרים את הקבוצה שלו אחרי הפסד הבכורה. נעם כץ/ניב אהרונסון

עד כה, העונה של ליגת העל בכדורעף התנהלה ברובה על מי מנוחות. אלא שהערב (שלישי), התחוללו שני דברים מעניינים. ראשית, אחרי למעלה משנה ואחרי מאזן 0:18 בליגה מתחילת העונה, האלופה הפועל מטה אשר עכו נכנעה. מי שחגגה מולה הייתה הפועל כפר סבא, שהדהימה עם 2:3 (17:25, 22:25, 25:19, 25:22, 14:16). ההפתעה נבנתה במשך שתי מערכות, המוליכה הצליחה לחזור, אבל הפסידה בתום סיום סופר דרמטי.

אני מאוד שמח", אמר לאתר איגוד הכדורעף מאמן כפר סבא, איתי בכרך, "הקבוצה עוברת תהליך בחודש האחרון ואנחנו עדיין בתוכו, אבל בהחלט יש שמחה מהעבודה הטובה שהשחקנים עשו היום. הייתה משמעת טקטית גבוהה וההוצאה לפועל הייתה טובה שזה הדבר החשוב. אין יותר מדי מה לומר אחרי ניצחון כזה, זה היה משחק חשוב, אנחנו רוצים לסיים במקום הרביעי ואולי נצליח לסיים גם במקום השלישי. יש אווירה קבוצתית ואני יכול להשתמש בספסל כדי שיהיה שינוי ובנוסף יש תחרות על ההרכב". סבה פכרז הוביל את כפר סבא עם 21 נקודות.

מי שנפרדה רשמית מליגת העל, אחרי עונת הבכורה שלה שם, היא אליצור הוד השרון, שהפסידה בדרבי 3:0 למכבי הוד השרון (25:12, 25:22, 25:13) וירדה בחזרה לליגה השנייה. מכבי הוד השרון תלוי בעצמה כעת במאבק על המקום השלישי. אמיר וינרסקי בלט עם 13 נקודות.

הפועל ירושלים נשארה עוד שנה בליגה הבכירה עם 0:3 בחוץ על עירוני קרית אתא (25:27, 15:25, 19:25).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully