וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוזון: "לנון עוד יבנה את סלטיק סביב ניר ביטון"

בסקוטלנד שיבחו את הקשר הישראלי על "משחקו הטוב ביותר מאז הגיע", גם מאמן סטנדרד הילל. לנון: "הוא הבטחה גדולה"

ניר ביטון שחקן סלטיק עם המאמן ניל לנון. רויטרס
נותן לקשר הישראלי את הזמן ובונה עליו לעתיד. ניל לנון עם ניר ביטון/רויטרס

ההופעה המצוינת של ניר ביטון ביום שבת במדי סלטיק זיכתה אותו בשלל מחמאות בתקשורת. אנתוני סטוקס כבש שלושער והיה כמובן כוכב הניצחון 0:3 על סט. ג'ונסטון בשבת, אבל ביטון השלים 90 דקות נהדרות במרכז הקישור ועל פי עיתוני סקוטלנד "סיפק את משחקו הטוב ביותר מאז הצטרפותו". עם העזיבה של ג'ו לדלי לקריסטל פאלאס התפנה מקום בהרכב, עליו גם ביטון נאבק כעת.

היכולת הטובה הקפיצה את ביטון לכותרות, כולל כתבה נרחבת ב"סאן" הסקוטי, בה צוטט גם גיא לוזון. מאמן סטנדרד ליאז', שהדריך את ביטון בנבחרת הצעירה של ישראל, הצהיר: "ביטון הגדול. ניל בקרוב יבנה את הקבוצה שלו סביב ניר".

המאמן ניל לנון התייחס להתקדמות של הקשר בן ה-22 שהגיע ממ.ס אשדוד ואמר לאתר הרשמי של סלטיק: "יש לו צ'אנס גדול עכשיו. מצפה לנו רצף משחקים עד תום העונה ואנחנו נשתמש בו. הוא צריך עוד זמן להתאקלם, אבל יש לנו את המבנה והכישרון לעשות את זה. אנחנו עובדים איתו גם על הפן המנטלי".

לנון סיפר על השינוי: "ניר היה קצת לא מפוקס מול היברניאן אז עבדנו כדי להחזיר אותו לקראת החודשים הבאים. אחרי שראינו אותו במהלך שני המשחקים בטורקיה, אנחנו בהחלט מרגישים שמדובר בהבטחה גדולה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully