וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני פרנקו: "נשאיר את כל כולנו על הפרקט"

18.2.2014 / 17:28

מאמן מכבי חיפה מתכונן למשחק מול חימקי מוסקבה (19:30, ספורט 1), כשרק ניצחון ישאיר סיכוי להעפלה לטופ 16 ביורוקאפ

דני פרנקו מאמן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
חיפה חייבת להתעלות. פרנקו/אדריאן הרבשטיין

מכבי חיפה תארח מחר (רביעי, 19:30, ספורט 1) את חימקי מוסקבה במסגרת המחזור השישי והאחרון של שלב הבתים השני ביורוקאפ. הקבוצה של דני פרנקו מגיעה למשחק לאחר הניצחון על עירוני נס ציונה אמש בליגה ובידיעה שניצחון על הקבוצה הרוסית יקרב אותה מאוד לעלייה לטופ 16. האורחת נחתה בישראל היום ועל פי ציוצי שחקניה השונים בטוויטר, היא נהנית מאוד מהשמש בארץ, לעומת הקור המאפיין את רוסיה בימים אלה. מי שלא הצטרף למסע הוא הסנטר האמריקאי המצוין פול דייויס.

חיפה נאבקת עם סיינה ונימבורק על הכרטיס השני לטופ 16 מהבית, בעוד חימקי, שמדורגת ראשונה במאזן 0:5, כבר בשלב הבא. כדי לעלות, יצטרכו הירוקים לנצח את הקבוצה שמחזיקה ברצף מדהים של 30 ניצחונות בכל המפעלים, מאז הפסידה בשלב הבתים המוקדם לפלוישטי. במקביל לניצחון, יקוו הירוקים להפסד של נימבורק בסיינה (21:30, ספורט 2). אם הצ'כים ינצחו, הם יהיו בשלב הבא, ללא קשר לתוצאה בכרמל. סיינה תעפיל אם חיפה תפסיד לחימקי ובמקביל היא תנצח את נימבורק ביותר מתשע נקודות.

"אנחנו בעונת בכורה נהדרת עבור המועדון ביורוקאפ, חלפנו על פני קבוצות בעלות ניסיון והישגים רבים", אמר מאמן חיפה דני פרנקו לקראת המשחק, "אנחנו לפני האתגר הגדול ביותר שפגשנו העונה, מול קבוצה שלא שייכת למפעל הזה. למרות שאנחנו לא מגיעים למשחק במצב אידיאלי, כ-48 שעות מהניצחון החשוב על נס ציונה וללא זר, נשאיר את כל כולנו על הפרקט בכדי לעשות ניצחון גדול. אני מקווה לראות את הקהל שלנו מגיע ועוזר לנו להתמודד מול המשוכה הגבוהה".

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully