וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדנאן ינוזאי ישחק עבור נבחרת קוסובו?

ילד הפלא של יונייטד טרם החליט עבור מי ישחק מבין 7 הנבחרות שחושקות בו, אך עשוי ליטול חלק במשחק הידידות מול האיטי

עדנאן ינוזאי, שחקן מנצ'סטר יונייטד. Jon Super, AP
זמן לקבל החלטות. ינוזאי/AP, Jon Super

מאז שילד הפלא עדנאן ינוזאי פרץ לתודעה, הוא נתון תחת לחצים מכיוון שבע מדינות, לא פחות, שמעוניינות שישחק עבור הנבחרת הלאומית שלהן. הכישרון בן ה-19 של מנצ'סטר יונייטד יכול לבחור מבין אלבניה, בלגיה, טורקיה, סרביה, קרואטיה, כשגם אנגליה ניסתה לאחרונה להיכנס לתמונה. קוסובו אף היא מנסה לזכות בשירותיו של ינוזאי, ואף שלחה לו היום (שלישי) הזמנה לשחק במדיה במשחק ידידות שנקבע לה מול נבחרת האיטי, ב-5 במרץ.

ינוזאי, שנולד בבריסל להורים ממוצא קוסוברי-אלבני, לא יסכן את המשך הקריירה שלו בנבחרת שבה יבחר אם יחליט להיענות להצעה מקוסובו הצעירה. הקוסוברים טרם קיבלו הכרה מלאה במוסדות אופ"א, ולכן גם הופעה במדי הנבחרת לא תשפיע על החלטתו של ינוזאי לשחק עבור נבחרת אחרת בעתיד. למרות זאת, המשחק מול האיטי מול יהיה בעל חשיבות היסטורית לקוסובו, אחרי שבחודש שעבר ניתן לה אור ירוק לקיים משחקי ידידות, ובלבד שלא יתחרו מול קבוצות ממדיניות יוגוסלביה לשעבר.

"אנחנו מאמינים שינוזאי מרגיש מחויב לעמו, ומקווים שהוא יגיע כדי להשתתף במאורע ההיסטורי", אמר מזכיר ההתאחדות לכדורגל בקוסובו, ארול סליהו.

ינוזאי בן ה-19 הגיע למחלקת הנוער של מנצ'סטר יונייטד בגיל 16 מאנדרלכט, והעונה הפך לשחקן מרכזי תחת דייויד מויס. הוא כבש העונה שלושה שערים בפרמיירליג. דודיו של ינוזאי לחמו במלחמת קוסובו, והיגרו יחד עם משפחתו לבלגיה ב-1992. כמו כן, סבו של ינוזאי הוא ממוצא טורקי. אביו של ינוזאי הצהיר זה מכבר כי מבחינת בנו, נבחרות טורקיה, קרואטיה וסרביה אינן עומדות על הפרק.

כדורגל קוסובו. Atdhe Mulla, AP
מתכוננים לרגע היסטורי. משחק כדורגל בקוסובו/AP, Atdhe Mulla

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully