וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אימון: בית"ר ירושלים ניצחה 0:3 את הפועל ראשון לציון

18.2.2014 / 20:10

רוני לוי שיתף בעיקר את המחליפים, איציק כהן (צמד) וסינטאיהו סלליך כבשו. שלושה אוהדים הורחקו לשנתיים מהמגרשים

one

בית"ר ירושלים ערכה הערב (שלישי) משחק אימון נגד הפועל ראשון לציון בצטדיון הברפלד. המאמן רוני לוי שיתף בעיקר את המחליפים ואת השחקנים שלא פתחו במשחק נגד מכבי חיפה ביום ראשון, ביניהם עומר אצילי, איציק כהן, דור מלול, רועי זיקרי וברק משה. בחלק האחרון של המשחק גם שולבו מעט משחקני ההרכב הראשון, שמרביתם התאמנו בנפרד. בית"ר ניצחה 0:3 מצמד של איציק כהן ועוד שער של סינטאיהו סלליך. אלי דסה החליף מילים מיותרות עם השופט במהלך המשחק ונתבקש לצאת על ידי השופט, אך חזר בהמשך לבקשת אנשי בית"ר.

איציק כהן שחקן בית"ר ירושלים חוגג. קובי אליהו
כבש פעמיים במשחק האימון. איציק כהן/קובי אליהו

בבית"ר הביעו שביעות רצון מהשיפור ביכולת של הבלם אנדרס טונייס ולא פחות מכך מהתחושה שמצב הרוח של השחקן השתפר. השחקן התבטא בפני חבריו לקבוצה ואמר שכעת הוא חזר ליהנות מכדורגל ונראה שיחד עם הצירוף של שני דוברי ספרדית כמו ג'ונתן וילה ופאבלו ברנדאן השחקן מרגיש טוב יותר בירושלים. יש לציין כי השחקן הגיע לבית"ר שפוף מוראלית, לאחר שנזרק מסלטה ויגו והתקשה להתאקלם בבית"ר בתחילת הדרך.

ההפסד של סכנין אתמול לבאר שבע החזיר אצל חלק מאנשי בית"ר תקווה, שעם סדרת ניצחונות עד סוף העונה הקבוצה עשויה איכשהו להשתחל לפלייאוף העליו,ן אך בבית"ר אמרו: "אלה פנטזיות. אנחנו מתעסקים רק במשחק הבא".

בית המשפט הרחיק היום שלושה מאוהדי בית"ר ירושלים לשנתיים מהמגרשים. הם יצטרכו להתייצב במשטרה בשעת המשחקים. ההרחקה באה בעקבות הפריצה של השלושה לדשא במהלך המשחק של בית"ר ירושלים נגד מכבי חיפה. אוהד אחד פרץ לאחר השער של אבירם ברוכיאן ועוד שניים נוספים פרצו בצוותא בהמשך. בית"ר כבר הודיעה כי תתבע את האוהדים אזרחית. אגב, בית"ר תתייצב מחר בבית הדין בנוגע לפריצת האוהדים ובמועדון חוששים מעונש רדיוס במשחק הביתי נגד מ.ס אשדוד בעוד שבועיים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אוהדי בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
עונש קשה לפורעים. אוהדי בית"ר/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully