וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: "לא הגיוני שההגנה שלנו נראית ככה"

18.2.2014 / 6:21

בקבוצה מאוכזבים מיכולת החלק האחורי בהפסד לבאר שבע, שושן יחזור לרוטציה. שחקן: "הלחץ מהקהל עושה נזק גדול"

one

אכזבה גדולה נרשמה בקרב אנשי בני סכנין אחרי ההפסד 2:1 להפועל באר שבע שהוריד את הקבוצה למקום השישי אמש (שני) וצימק את הפער בינה לבין המקום השביעי שמוביל לפלייאוף התחתון לארבע נקודות בלבד. בסכנין מבינים כי עד תום העונה הסדירה ייאלצו להילחם על מקומם בפלייאוף העליון, וכבר היום יחלו בהכנות למשחק הקרוב מול מכבי פתח תקווה.

בקבוצה מודעים ללחץ שמפעילים האוהדים בעקבות ההדחה מהגביע והתקופה הפחות טובה לאחרונה בליגה. "הקהל שלנו אמנם הוכיח את עצמו הפעם, אבל הלחץ שלו עושה לנו נזק גדול", אמר שחקן בקבוצה. "יש כאן שחקנים שנפגעו מהקהל מאוד והם כבר לא מתייחסים אליו. חבל שזה הגיע לזה, כי הכוח של המועדון הזההוא הקהל שדוחף והולך עם הקבוצה". במועדון ינסו לשוחח עם ראשי ארגוני האוהדים בשבוע הקרוב כדי שייתמכו בקבוצה במשחק מול פתח תקווה ויורידו לחץ מהשחקנים.

גם מרקו בלבול נראה פעלתן מאוד על הקווים אתמול ובקבוצה ציינו שהיה מאוכזב מאוד, בעיקר לאחר ההדחה מהגביע. מי שספגו ביקורות נוקבות היו שחקני חוליית ההגנה של הקבוצה, שהפקירו פעמיים את החלוצים של באר שבע ולמעשה אפשרו לאליניב ברדה וגליינור פלט שערים קלים. "לא הגיוני שההגנה שלנו נראית ככה", אמר גורם במועדון. "היו אתמול חורים ענקיים ואי אפשר לנצח ככה". לעומתם, השוער מחמוד קנדיל שוב זכה לשבחים על יכולתו. לקראת פתח תקוה, מור שושן, שבמשחקים האחרונים לא זוכה לקרדיט, עשוי לשוב לרוטציה בשל היכולת החלשה של חוליית ההגנה.

"ההפסד לבאר שבע מאכזב אותנו מאוד", אמר החלוץ מוחמד כליבאת שכבש אתמול והגדיל את הפער כמלך השערים של הקבוצה. "רצינו מאוד לצאת עם נקודות וגם היינו מסוגלים לכך, אבל אין לנו זמן להתעסק בזה. הכי חשוב מבחינתנו לסיים כמו שצריך את העונה וזה מתחיל כבר במשחק הקרוב".

אליניב ברדה שחקן הפועל באר שבע בועט מול אברהם פאס שחקן בני סכנין. רוני לבנה
חוסר שביעות רצון מההגנה בסכנין. ברדה מול פאס/רוני לבנה
  • עוד באותו נושא:
  • בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully