וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: טורינו ניצחה 1:3 בחוץ את ורונה

לוקה טוני כבש בפנדל, אבל עומאר אל כדורי הוביל את המהפך עם שני בישולים נהדרים ושער תוך 12 דקות. טורינו שביעית

שחקני טורינו חוגגים. GettyImages
ביצעו מהפך גדול. שחקני טורינו חוגגים/GettyImages

המחזור ה-24 בליגה האיטלקית ננעל הערב (שני) עם ניצחון חוץ משכנע של טורינו 1:3 במגרשה של ורונה. לוקה טוני העלה את המארחים ליתרון עם פנדל בדקה ה-36, אך עומאר אל כדורי הוביל את המהפך של טורינו עם שני בישולים ושער תוך 12 דקות. הקבוצה של ג'אמפיירו ונטורה עקפה בכך את ורונה ועלתה למקום השביעי, כשלשתיהן 36 נקודות אך הפרש השערים של טורינו טוב יותר.

המפגש הקודם בין השתיים העונה הסתיים ב-2:2, כשהפעם האחרונה בה הן נפגשו בבנטגודי במסגרת הסרייה A הייתה ב-30 במרץ 2002, אז טורינו ניצחה 0:1. גם הפעם האורחים יצאו עם שלוש הנקודות, למרות שלמחצית ירדו בפיגור. צ'זארה בובו הכשיל ברחבה את חואן איגנסיו טאלב גומס הארגנטינאי בדקה ה-36, וטוני הוותיק בעט את הפנדל פנימה וחגג שער ליגה 12 העונה.

המחצית השנייה הייתה כל כולה של אל כדורי. קשר נבחרת מרוקו, המושאל לטורינו מנאפולי, הקפיץ לרחבה לעבר צ'ירו אימובילה, שירה בסיבוב פנימה בדקה ה-49 וציין את ה-13 שלו בליגה. ארבע דקות חלפו, ואל כדורי פרץ משמאל ומסר לאלסיו צ'רצ'י, שבלי לעצור שלח כדור חד מ-16 מטרים לרשת והעלה את מאזנו ל-11 שערי ליגה. בדקה ה-61 הגיע הקינוח של אל כדורי, שקיבל אסיסט זהה מצ'רצ'י ובעט בימין מ-18 מטרים לרשת של רפאל. ניצחון נאה לטורינו, ורונה עם נקודה בלבד בארבעת משחקי הבית האחרונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully