וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: מכבי ראשון לציון ומכבי תל אביב בגמר הגביע

מחזיקת הגביע ניצחה 17:20 בדרבי את הפועל ראשון לציון ותפגוש את מוליכת הליגה, שניצחה 20:30 את קרית מוצקין

רנן לנדסמן שחקן מכבי תל אביב בכדוריד. ברני ארדוב
המאזן המושלם של מכבי תל אביב נשמר. רנן לנדסמן/ברני ארדוב

העונה המושלמת של מכבי תל אביב בכדוריד נמשכה הערב (שני) עם העפלה רביעית בתולדותיה לגמר גביע המדינה. הצהובים ניצחו 20:30 את מכבי קרית מוצקין בחצי הגמר הראשון בגן נחום, וינסו לזכות בתואר השני בחשיבותו לראשונה בתולדות המועדון (זכו בגביע ב-1965, אך תחת השם מכבי צפון תל אביב). יריבתה בגמר תהיה מחזיקת הגביע הנוכחית, מכבי ראשון לציון, שניצחה בדרבי את הפועל ראשון לציון 17:20 ועלתה לגמר ה-19 שלה.

אריאל רוזנטל שחקן מכבי ראשון לציון בכדוריד מעל טל הרשקוביץ שחקן הפועל ראשון לציון. ברני ארדוב
הוביל את מכבי ראשון לציון לגמר נוסף. אריאל רוזנטל/ברני ארדוב

הפועל ראשון לציון - מכבי ראשון לציון 20:17

בשנה שעברה ניצחו הצהובים את הדרבי בגמר הגביע, הפעם הם עשו את זה כבר בחצי הגמר, אחרי משחק מתוח. האלופה הפועל ראשון לציון פתחה טוב יותר וטל הרשקוביץ העלה אותה ליתרון מוקדם 1:4, אבל אריאל רוזנטל דאג להחזיר את מכבי ראשון לציון למשחק והשווה ל-5:5. מנגד, אבישי סמולר דייק ארבע פעמים בזריקות משבעה מטרים והעניק להפועל יתרון קל 9:10 בהפסקה.

הצהובים חזרו מחדר ההלבשה בהתלהבות גדולה, יוליאן סטראט הבלתי נגמר שמר במשך 10 דקות על שער נקי ומכבי הפכה ל-10:13. הפועל ראשון לציון צימקה שוב לנקודה, אבל רוזנטל ודור גבע הגדילו ל-13:17 כשנותרו 10 דקות לסיום המשחק. התוצאה הזו נותרה בעינה בארבע הדקות הבאות, עד שעידן מימון הוותיק התעורר וסחף את הפועל להקטנת הפער ל-18:17 בלבד. רוזנטל הרגיע את הצהובים עם שער דקה לסיום, סטראט הוסיף עוד הצלה ואמיר לנגליב כבש את השער האחרון ונתן את האות לחגיגות צהובות שניות לערב זה. מכבי ראשון לציון עלתה לגמר ה-19 בהיסטוריה שלה ותוכל להניף את הגביע בפעם ה-11, אם כי תהיה אנדרדוג מול מכבי תל אביב.

כבשו למכבי ראשון לציון: אריאל רוזנטל 6, פיליפ מריאן 4, דור גבע 3, גל אברהם 2, אנדריי סטאריך 2, אמיר לנגליב, יואב נאמן, עופר לוזון 1 כל אחד. עצירות שוער: יוליאן סטראט 13 מ-29 - 45%.

כבשו להפועל ראשון לציון: אבישי סמולר 8, עוז חממי 3, טל הרשקוביץ 2, גידי שירי, ערן צרפתי, עידן מימון, גיא כהן 1 כל אחד. עצירות שוער: בויאן ליוביסיץ' 16 מ-36 - 44%.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
יוליאן סטראט שוער מכבי ראשון לציון בכדוריד. ברני ארדוב
נעל את השער וגם עצר ארבעה פנדלים. יוליאן סטראט/ברני ארדוב

מכבי תל אביב - מכבי קרית מוצקין 20:30

הקבוצה מהקריות חלמה על גמר שני בתולדותיה, אך מכבי תל אביב הייתה גדולה עליה בחצי הגמר. למרות הסגל החסר, קרית מוצקין עוד נאבקה בפתיחה ונותרה צמודה כמו במפגש הראשון בליגה (הפסידה אז 27:25) הודות ליכולת טובה של שוער הנבחרת אורן מאירוביץ'. אלא שלקראת סיום המחצית הגדילה מכבי תל אביב את היתרון, ירדה להפסקה עם 9:13 וביצעה בריחה מרשימה עם פתיחת המחצית השנייה עד ל-11:20, בהנהגתו של בויאן בוטוליה המצוין שכבש תשעה שערים. קרית מוצקין הרימה ידיים ולאחר 20 דקות של גארבג' טיים חגגו הצהובים ניצחון בהפרש דו ספרתי.

המאמן אבי רש, שאביו הוביל את מכבי צפון לזכייה בגביע ב-1965, אמר בסיום: "אני מאוד מחכה לזכות בגביע עם מכבי תל אביב ולסגור מעגל עם אבא שלי. יהיה גמר מטורף, אבל אני מקווה שהגביע יהיה בארון שלנו".

כבשו למכבי תל אביב: בויאן בוטוליה 9, טל בלכר 7, נובאק בוסקוביץ' 5, דן נתן 3, רנן לנדסמן 2, תומר שמעוני, תום מטלון, עומר דבדה וגיל פומרנץ 1 כל אחד.

כבשו למכבי קרית מוצקין: ולדי קופמן 8, טונדיי עבדול ראשיד 5, מאור אפוטה 4, וליקו מילוסביץ' 3.

עומר דבדה שחקן מכבי תל אביב בכדוריד מעל שחקני מכבי קרית מוצקין. ברני ארדוב
יזכה להניף גביע? הקפטן עומר דבדה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully