וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנצ'לוטי: "היכולת של חסה לא מפתיעה אותי"

חלוץ ריאל כבש משחק ליגה שלישי רצוף ורחוק שני שערים מהיבול של ראול בעונת הבכורה. חסה: "תמיד שואף להשתפר"

שחקני ריאל מדריד חסה סרחיו ראמוס לוקה מודריץ'. GettyImages
הגיבור של ריאל. חסה חוגג/GettyImages

ריאל מדריד ניצחה אמש (ראשון) 0:3 את חטאפה בחוץ ונצמדה לברצלונה ואתלטיקו מדריד בפסגה. הבלאנקוס חסרו שוב את רונאלדו המושעה, אבל מי שמשכיח בינתיים את הפורטוגלי הוא חסה, החלוץ הצעיר שמקבל הזדמנויות אצל אנצ'לוטי ומצדיק את האשראי ובניצחון על חטאפה כבש שער ליגה שלישי ברציפות ומציג יכולת שהפכה אותו למועמד לגיטימי לקבל זימון לסגל הנבחרת לקראת המונדיאל.

"חסה נצץ בהיעדרו של רונאלדו", נכתב ב-'מארקה'. "הוא ממשיך לנצל את ההזדמנויות שלו והוא כבר עם שמונה שערים העונה, מרחק של שניים בלבד מעשרת השערים של ראול בעונת הבכורה שלו במדי הבלאנקוס".

ריאל הביסה את חטאפה ונצמדה לאתלטיקו ובארסה בפסגה

קרלו אנצ'לוטי מאמן ריאל מדריד. AP
השתווה לקאפלו. אנצ'לוטי/AP

קרלו אנצ'לוטי, שהאריך את רצף המשחקים ללא הפסד של ריאל תחתיו ל-25 (21 ניצחונות ו-4 תוצאות תיקו מאז ה-26 באוקטובר והשתווה בכך להישגו של פאביו קאפלו שרשם 18 ניצחונות ו-7 תיקו ב-1996/7, כשרק רצף 34 המשחקים ללא הפסד של לאו בינהאקר ב-1988/9 עולה עליו, החמיא לחסה: "הוא כבר לא מפתיע אותי, הוא כבר שחקן חשוב מאוד בריאל ומשחק טוב מאוד כבר תקופה ארוכה".

האיטלקי היה שבע רצון מהכושר של הקבוצה שלו: "הקבוצה משחקת עם הרבה ביטחון, אנחנו זורמים עם המשחק ודברים עובדים כמו שצריך עבורנו, צריך להמשיך ככה".

ומה היה לחסה להגיד על היכולת שלו? החלוץ מיקד את מירב תשומת הלב לאחר המשחק ואמר: "אני שמח מאוד שאני מצליח להבקיע שערים ולעזור לריאל. אני לוקח את הדקות שאנצ'לוטי נותן לי ומנסה לתת את המקסימום. ייתכן מאוד שאני נמצא בכושר הכי טוב שלי, אבל אני לא מסופק כמובן ותמיד שואף להשתפר".

sheen-shitof

עוד בוואלה

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנ

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully