וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בירנבוים: "כשהלחץ מדבר צריך לב ונשמה, ואת זה הבאנו"

16.2.2014 / 22:16

הרצליה קטעה רצף של 7 הפסדים ומאמנה חש הקלה. שרף: "לאמן כדורסל זה לא ירח דבש. בהארכה הם היו טובים יותר"

מאמן בני הרצליה אפי בירנבוים. ניב אהרונסון
יש עוד הרבה מה לשפר. בירנבוים/ניב אהרונסון

אחרי שבעה הפסדים רצופים, בני הרצליה סוף סוף נשמה לרווחה הערב (ראשוון) לאחר שגברה בביתה על מכבי ראשון לציון 79:84 בהארכה. בזכות הניצחון אפי בירנבוים ושחקניו עקפו את מכבי ראשון לציון של צביקה שרף והורידו אותה למקום הלפני אחרון בטבלה.

סטנלי בורל, שהצטיין בהרצליה עם 24 נקודות ו-7 אסיסטים, אמר בסיום: "הרגשתי מחויבות גדולה שהפסדתי לנו את המשחק באילת כי עשיתי הרבה טעויות, רציתי לבוא ולהחזיר לחברים שלי לקבוצה, ניסיתי לעשות הכל כדי לנצח את המשחק. כולם עשו את העבודה כדי לנצח את המשחק. זה מרגיש טוב לנצח כזה משחק. אני מנסה לעזור לקבוצה לשנות דברים, מהאימונים ומהאווירה, אנחנו רוצים לעבוד ביחד ולהישאר חיוביים. יש לנו חבר'ה טובים ואנחנו צריכים לשחק כדורסל קבוצתי. אני מרוצה מההזדמנות שאני מקבל כאן".

מאמן הרצליה אפי בירנבוים: "מה שעזר לנו זה שיש לנו חדר הלבשה טוב והחבר'ה רוצים כל הזמן, ואם בשבוע שעבר הפסדנו כי כתבנו נוח בשבע שגיאות, אז היום השתפרנו וכתבנו בחמש שגיאות. אנחנו חייבים להשתפר עוד ועוד, ויש פה שחקנים שהם פעם אחת בליגת העל, זה לא פשוט כי כל המערכת לחוצה ואתה נמצא במקומות שהלחץ מדבר ושמה צריך להביא את הלב והנשמה והכל, ואת זה עשינו. עשינו תרגיל אחרון שידענו שיש לנו קאצ' אנד שוט וזאת הייתה האופציה השנייה למעשה, כי ידענו שלא יתנו את הכדור למייקל והכדור הגיע להאסל, ואם היו שמים את היד על הכדור הוא לא היה מגיע. במחזור הראשון קיבלנו סל משלוש בשנייה הראשונה וזה מסוג הדברים שקורים בכדורסל. השחקנים צריכים לעבור על המשחק וללמוד מהטעויות שלהם".

"בורל לא הפסיד את המשחק באילת", הוסיף בירנבוים, "הוא בא אליי בהלם הגדול במשחק הזה ואמר שהוא עשה פה ושם טעויות, ואחרי זה גילינו שהוא עשה פחות טעויות מכולם, אבל הוא לקח על עצמו והרגיש לא טוב. ברור שהוא שחקן טוב, אבל אנחנו קבוצה, אבל בלייזר למשל שמר את מיטשל בצורה יוצאת מן הכלל, ואם ציינו אותו מתחילת העונה והוא לכד את העין בהתקפה אז אני מצפה ממנו גם לתרומה בהגנה. השחקנים האלה לא יצברו ניסיון בחודש, אבל הם יעשו טובים יותר. מה שיש לבלייזר יש לו, והוא הוסיף מה שצריך להוסיף. הוא שחקן צעיר וחדש בליגה. הוא עובד כל הזמן ומרוכז, וזה חשוב להתקדמות שלו".

מאמן מכבי ראשון לציון צביקה שרף. ברני ארדוב
"בארץ מודדים רק ניצחונות והפסדים, אבל ראשון שיחקה משחק אחראי ובוגר". שרף/ברני ארדוב

מאמן מכבי ראשון לציון צביקה שרף: "לאמן כדורסל זה לא ירח דבש ועל נקודה אחת זה או צל"ש או טר"ש, אין מגיע אבל היינו יותר טובים לאורך כל המשחק, הסל שקיבלנו בשנייה האחרונה הוריד לנו את הביטחון ובהארכה הם היו יותר טובים. נאסוף את השברים והאכזבה, ונמשיך לעבוד קשה כמו שעבדנו עד עכשיו. למזלן של שתי הקבוצות חולון ניצחה באשדוד, אנחנו ממשיכים להסתכל על התחתית כי זה מה שאמרנו מההתחלה, בארץ מודדים רק ניצחונות והפסדים, אבל ראשון שיחקה משחק אחראי ובוגר עם הרבה יכולת קבוצתית ואישית. היה לנו את הניצחון ביד והפסדנו אותו. נלך הביתה נעשה את שיעורי הבית ונמשיך הלאה. חלילה לי להטיל את האשמה להפסד על שון דאוסן. לא רציתי לדפוק אותו ולהוריד אותו עם ארבע עבירות לספסל בגלל השריקות ששרקו לו סתם. הוא חלק מהמשימות שאני ומכבי ראשון לקחנו על עצמנו, הוא ילמד. דווין וייט היה עייף אחרי הרבה דקות משחק, וכיוונו כדור לטזמין, אני חושב שהיה פאול, אבל מי אני שאשפוט".

דווין וייט: "היו לנו כמה טעויות בהגנה שפגעו בנו בסיום. 1.6 שניות לסיום ניסינו לעשות עצירה, עשינו לחץ על הכדור, אבל הם קלעו זריקה לא קלה. חיפשתי שחקן פנוי בהתקפה לפני זה, למישהו הייתה זריקה טובה יותר. שיחקתי כמו שאני תמיד משחק, היה לי משחק טוב ואני מתחיל למצוא את הקצב שלי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully