וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברדיך אלוף רוטרדם, האלפ זכתה בדוחא

תומאס ברדיך גבר על צ'יליץ' הלוהט וקטע בצורת ארוכה. האלפ הרומנייה הביסה את קרבר בקטאר, דויד פרר אלוף בואנוס איירס

הטניסאי תומאס ברדיך זוכה בטורניר רוטרדם. AP
עצר את פוניני. ברדיך/AP

* תומאס ברדיך קטע את הבצורת הארוכה שלו, כשזכה היום (ראשון) בטורניר רוטרדם (סך פרסים 1.4 מיליון דולר). הצ'כי, המדורג שביעי בעולם, גבר ללא קושי בגמר 4:6, 2:6 על מרין צ'יליץ' הקרואטי (37 בעולם), וזכה בתואר ראשון אחרי 16 חודשים, אחרי שהפסיד בכל שלושת משחקי הגמר שלו ב-2013.

הצ'כי אומנם הגיע ל-15 רבעי גמר מתוך 23 הטורנירים שלו במהלך 2013, אבל היה הטניסאי היחידי בטופ-10 שסיים את השנה ללא תואר. "זו הרגשה נהדרת", הודה ברדיך בן ה-28, "ולעשות את זה ברוטרדם זה בונוס". הצ'כי זכה ב-330 אלף דולר, וצפוי לעלות שלב אחד למקום השישי. צ'יליץ' (37), מנגד, שזכה בטורניר זאגרב בשבוע שעבר, נעצר אחרי תשעה ניצחונות רצופים.

הטניסאי הספרדי דויד פרר. AP
שלוש פעמים רצוף. פרר/AP

הטניסאי הספרדי דויד פרר הפך היום (ראשון) לראשון שזוכה שלוש פעמים ברציפות בטורניר בואנוס איירס (סך פרסים 488 אלף דולר), אחרי שגבר בגמר 4:6, 3:6 על פביו פוניני האיטלקי. פרר, המדורג 5 בעולם, קטע רצף של שבעה הפסדים במשחקי גמר, כשזכה בטורניר ה-ATP ה-21 שלו בקריירה (11 מהם על חימר). פוניני (14 בעולם), שזכה בטורניר צ'ילה בשבוע שעבר, הגיע לגמר חמישי ברציפות על חימר, מהם זכה בשלושה טורנירים, אבל הערב ירד מאוכזב.

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
הטניסאית סימונה האלפ עם גביע טורניר קטאר. AP
גביע נחמד, וצ'ק נחמד. האלפ/AP

* סימונה האלפ זכתה בתואר הכי יוקרתי בקריירה שלה, כשגברה על אנג'ליק קרבר בגמר טורניר דוחא שבקטאר (סך פרסים 2.4 מיליון דולר). האלפ, המדורגת 10 בעולם, שברה על האפס כבר במשחקון הראשון, ומשם דהרה לניצחון 2:6, 3:6 על קרבר הגרמנייה (9 בעולם), במשחק שארך 66 דקות בלבד. האלפ, שכבר גברה בטורניר על שרה ארני ואגניישקה רדוואנסקה, השלימה ניצחון שלישי על שחקנית טופ-10 השבוע, ועם תוארה השביעי בקריירה עולה למקום התשיעי בעולם ומוסיפה לחשבון הבנק 441 אלף דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully