וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: וולפסבורג ניצחה בחוץ את הרטה ברלין

הזאבים עשו מהפך בדרך ל-1:2 בברלין ועלו למקום החמישי. נירנברג עלתה מעל הקו האדום עם 0:1 מפתיע באוגסבורג

יוסיפ דרמיץ' שחקן נירנברג, משמאל, חוגג עם חבריו. Alex Grimm, GettyImages
נירנברג כבר במקום ה-14. דרמיץ' והחברים חוגגים/GettyImages, Alex Grimm

המחזור ה-21 בבונדסליגה הגרמנית הגיע הערב (ראשון) לסיום. כמדי יום ראשון, גם הפעם שני משחקים. בראשון ביניהם אוגסבורג ניצחה את נירנברג 0:1, וולפסבורג ניצחה 1:2 בחוץ את הרטה ברלין.

אוגסבורג - נירנברג 1:0

מסע ההיחלצות של נירנברג מהתחתית נמשך עם ניצחון שלישי בארבעה משחקים. למעלה מ-30 אלף צופים הגיעו ל-SGL ארנה ורובם קיוו לראות את הקבוצה המקומית מנצחת בדרבי הבווארי, אלא שלנירנברג היו תכניות אחרות. בדקה ה-65 אדם הלושק הצ'כי הגביה כדור מדוד משמאל ויוסיפ דרמיץ' השוויצרי נגח פנימה את השער היחיד במשחק. נירנברג עלתה למקום ה-14 והשיגה נקמה מתוקה אחרי ההפסד הביתי לאוגסבורג בסיבוב הראשון. המארחת עם הפסד ראשון אחרי שמונה משחקים.

הרטה ברלין - וולפסבורג 2:1

ניצחון חשוב מאוד לזאבים ששמרו על מקומם בצמרת ונשארו חזק במאבק על אחד המקומות המוליכים לליגה האירופית בתום העונה. אחרי הניצחון המוחץ בהמבורג, הרטה חזרה לביתה בידיעה שניצחון שלה יעלה אותה למקום השישי על חשבון וולפסבורג והיא גם פתחה את המשחק הזה מצוין עם שער של פר סיליאן סקיילברד בדקה ה-21. החלוץ הנורבגי נותר בלתי מכוסה בתוך הרחבה ובעט ברגל ימין לפינה ופנימה. הזאבים תקפו והגיעו על שכרם בדקה ה-58 עם שער של רובין קנוכה הבלם שעלה לכדור קרן של ריקארדו רודריגס ונגח מקרוב לרשת. בדקה ה-78 הושלם המהפך של האורחים. דניאל קאליגיורי קיבל כדור מקווין דה ברוין ושלח בעיטה מצוינת מחוץ לרחבה לרשת הגבוה. הרטה עם הפסד ביתי שלישי רצוף, וולפסבורג עם ניצחון שלישי רצוף ומקום חמישי ששווה אירופה.

דניאל קאליגיורי שחקן וולפסבורג חוגג. GettyImages
שער ניצחון ששווה מקום חמישי. קאליגיורי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully