וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריו דה ז'נרו: גלושקו הודחה בסיבוב המוקדמות השני

הישראלית (90 בעולם) סיימה את דרכה בטורניר החימר לאחר הפסד לנסטסיה בורנט (160 בעולם) בתוצאה 4:6, 6:3, 6:1

יוליה גלושקו טניסאית ישראלית. AP
במערכה הראשונה התגברה על השבירות, בהמשך כבר לא. גלושקו/AP

יוליה גלושקו הודחה הערב (ראשון) מטורניר החימר בריו דה ז'נרו (סך פרסים 250 אלף דולר)לאחר שהפסידה בסיבוב המוקדמות השני לאיטלקייה בת ה-21 נסטסיה בורנט, המדורגת 160 בעולם. גלושקו ניצחה במערכה הראשונה אך ראתה את האיטלקייה מחוללת מהפך ובסיום הישראלית (90 בעולם) הפסידה 4:6, 6:3, 6:1.

גלושקו, המדורגת 90 בעולם, פתחה רע את המשחק, נשברה כבר במשחקון הראשון ונשברה שוב במשחקון השלישי בדרך לפיגור 3:0. המחבט מספר 2 של ישראל הצליחה לשבור מיד במשחקון הרביעי, ובמשחקון השישי, בו השתיים נאבקו, הצליחה גלושקו לשבור שוב ולהשוות ל-3:3. המאמץ הכביר של גלושקו עלה לה בהפסד המשחקון החמישי, אחרי שהאיטלקייה ניצלה אחת משתי אפשרויות השבירה שלה, ועלתה ל-3:4. אבל הישראלית לא נואשה, שברה שוב, השוותה ל-4:4 והמשיכה לניצחון 4:6 במערכה בתוך 49 דקות.

פתיחת המערכה השנייה הייתה זהה לקודמתה. גלושקו שוב איבדה את ההגשה כבר במשחקון הראשון, נשברה במשחקון השלישי והאיטלקייה עלתה ל-0:3. הישראלית שברה מיד וצימקה ל-3:2 אבל בורנט שמרה בהמשך על ההגשה, שברה שוב את גלושקו, עלתה ל-2:5 והמשיכה ל-3:6 במערכה.

השתיים שמרו על ההגשה בתחילת המערכה השלישית, אבל אז גלושקו נשברה במשחקון השלישי ובורנט המשיכה ל-1:4. גלושקו לא הצליחה לחזור מהפיגור הזה, הפסידה 6:1 במערכה השלישית וסיימה את דרכה בטורניר.

הטניסאית האיטלקייה נסטסיה בורנט. Julian Finney, GettyImages
לא נבהלה מהפיגור. בורנט/GettyImages, Julian Finney

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully