וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות ישראל בגלשני רוח: צוברי ונעמי כהן זכו

אחרי הפרישות של דוידוביץ' ומשיח, צוברי טייל לתואר: "יריית הפתיחה לריו". כהן שפיגרה אחרי הלר גברה עליה בשיוט האחרון

נעמי כהן, שחר צוברי גולשי רוח. עמית שיסל, איגוד השייט,
טורניר מצוין. נעמי וכהן וצוברי/עמית שיסל, איגוד השייט

אחרי שמעין דוידוביץ' ונמרוד משיח פרשו מאליפות ישראל, היום (ראשון) הושלמה התחרות בגלשני RSX כאשר שחר צוברי ונעמי כהן השלימו זכייה בתואר. במשך כל היום המתינו באילת לרוח, וזו הגיעה רק חצי שעה לפני תום המועד הסופי האפשרי של הזינוק, עובדה שאפשרה את קיומו של שיוט אחד. הרוח אמנם נשבה, אולם כיווניה השתנו ודרשו מהגולשים הסתגלות למחשבה מהירה תוך כדי השיוט.

בזמן שאצל הגברים התואר נראה עד היום די בטוח בידיו של צוברי, אצל הנשים שזינקו ראשונות המאבק היה פתוח לחלוטין. כהן שפיגרה אחרי הדר הלר לפני השיוט בנקודה, הובילה מהתחלת השיוט ולא הפסיקה לעבוד חזק לכל אורך השיוט. בכל מקרה, להלר הספיק מקום שני בשיוט כדי לנצח בתחרות כולה, אולם זה לא היה היום שלה.

נעמי כהן, גולשת רוח. עמית שיסל, איגוד השייט,
"אני חוזרת לעצמי". נעמי כהן/עמית שיסל, איגוד השייט

שנייה סיימה נגה גלר לפני הלר שסיימה שלישית והחמיצה את התואר בנקודה אחת לנעמי כהן שהוכתרה לאלופת ישראל. עדי יפה כהן מעמק חפר זכתה במדליית הארד אחרי שסיימה שישית בשיוט היום. בסיום התחרות אמרה כהן: "אני שמחה עם התואר. אני שואפת להתקדם לאט לאט ולהשיג מטרות בדרך. אני חוזרת לעצמי והתואר הזה הגיע בזמן במגרש הביתי ועל כך אני שמחה".

בין הגברים צוברי היה די בטוח בניצחון הכללי שלו עוד לפני הזינוק היום. לאחר שעבר את קו הזינוק עשר שניות מוקדם מדי, צוברי נאלץ לבצע עיקוף של סירת השיפוט ואיחר בזינוק. אמיר גלילי מהפועל עמק חפר שסיים תחרות מצוינת ניצח בשיוט הסופי וסיים כסגן אלוף ישראל עם 17 נקודות. צוברי ממועדון הספורט הימי אילת סיים רביעי בשיוט, אולם עדיין זכה בתואר הלאומי עם שבע נקודות. המקום השישי היום הספיק ליואב עמר משדות-ים למקום השלישי ולמדליית הארד בסיכום הכללי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
שחר צוברי גולש רוח. עמית שיסל, איגוד השייט,
"תמיד כיף לזכות בתואר הישראלי". שחר צוברי/עמית שיסל, איגוד השייט

צוברי ציין בסיום התחרות כולה: "זו יריית הפתיחה לקמפיין ריו וזו יריית פתיחה מצוינת. יש לי מחנה אימון שיהיה ההמשך לתחרות הזו. תמיד כיף לזכות בתואר הישראלי, במיוחד במגרש הביתי". גילי אמיר, יושב ראש איגוד השייט, אמר בסיום התחרות: "האיגוד, כמדיניות, התעקש ובתיאום מלא עם הספורטאים הבכירים שבאליפויות ישראל ישתתפו כל השייטים והגולשים הבכירים על מנת שלאליפויות הללו תהיה משמעות גדולה עבור כל השייטים ועל מנת שהטוב ביותר ינצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully