וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: צמד ובישול לדאבור בבכורה בגראסהופרס

פתיחה חלומית לחלוץ הישראלי בשוויץ. נכנס במחצית וחגג ב-1:5 על סנט גאלן. בישול לנאתכו בהפסד פאוק, אבו זייד הורחק

מונס דאבור נבחרת ישראל הצעירה מאוכזב. יוסי ציפקיס
פתיחה מדהימה. דאבור/יוסי ציפקיס

בכורה חלומית למונס דאבור במדי גראסהופרס. החלוץ הישראלי עלה כמחליף עם פתיחת המחצית השנייה במשחק החוץ מול סנט גאלן ותרם צמד ובישול בניצחון הגדול של קבוצתו 1:5. פיליפ מונטדון כבש ראשון למארחים בדקה ה-15, אבל נאסים בן חליפה קבע שוויון שבע דקות להפסקה. דאבור נכנס בדקה ה-46 והכניס הרבה אנרגיות למשחק ההתקפה של קבוצתו. מבצע אישי נאה שלו בדקה ה-51 הסתיים בבישול לשני של בן חליפה.

המארחת נותרה ב-10 שחקנים ולא מצאה פתרון לדאבור. בדקה ה-69 הוא חגג שער בכורה לאחר הכנה של קאיו הברזילאי וכעבור 13 דקות השלים צמד כשניצל טעות חמורה של השוער דניאל לופאר. לגראסהופרס נותר עוד זמן להבקיע את החמישי עליו היה חתום מלך שערי הקבוצה האלבני שקלזן גאשי בדקה ה-90. בעקבות הניצחון שבה הקבוצה למקום השני והיא רחוקה שש נקודות מהמוליכה באזל.

קשר רובין קאזאן ביברס נאתכו. EuroFootball, GettyImages
הפסד מאכזב לנאתכו/GettyImages, EuroFootball

* עוד במחזור ה-21 בשוויץ: אבי ריקן שיחק 90 דקות בניצחון פ.צ ציריך 1:3 על ת'ון. ציריך עלתה למקום החמישי בטבלה.

* בן שהר פתח בהרכב ושיחק 64 דקות במשחק בו הובסה ארמיניה בילפלד 4:0 במגרשה של פאדרבורן. החלוץ הישראלי הגיע לשתי הזדמנויות, אך החמיץ בעוד ששיחקו מהדקה ה-36 ב-10 שחקנים קרסו במחצית השנייה.

* ביברס נאתכו שיחק 90 דקות בהפסד פאוק סלוניקי 2:1 לאסטרס טריפוליס. הקשר הישראלי בישל את שער היתרון של קבוצתו לסטפנוס אתנסיאדיס בדקה ה-60 וגם ספג כרטיס צהוב בהמשך, אבל פאוק ספגה פעמיים בדקות 65 ו-78.

* אנורתוזיס הפסידה במגרשה 2:0 למוליכת הליגה הקפריסאית א.א.ל לימסול. רוברטו קולאוטי השלים 90 דקות, משה אוחיון הוחלף בדקה ה-64 ואילו עמית בן שושן נכנס כמחליף בדקה ה-55.

* א.א.ק לרנקה הפסידה 2:1 בחוץ לארמיס כאשר חיים מגרלשווילי וחסן אבו זייד פתחו בהרכב והשלימו משחק מלא. אבו זייד הורחק בכרטיס אדום ישיר בתוספת הזמן של המשחק אחרי שדחף שחקן יריב. מבחינת לרנקה זהו משחק רביעי ברציפות ללא ניצחון. פראלימני של ציון צמח (90) הובסה 3:0 על ידי אפולון, והיא נמצאת במקום האחד לפני אחרון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
יוסי בניון שחקן ק.פ.ר. GettyImages
12 דקות והפסד שני רצוף. בניון/GettyImages

* ניר ביטון שיחק 90 דקות ב-0:3 של סלטיק על סנט ג'ונסטון במחזור ה-26 בסקוטלנד. הבויז עוד לא הפסידו משחק העונה והם נהנו משלושער של אנתוני סטוקס. בירם כיאל לא היה בסגל.

* דודו ביטון שיחק חצי שעה במשחק בו ניצחה אלקורקון קבוצתו 0:2 בחוץ את פונפראדינה. ביטון נכנס בדקה ה-60 במקומו של אוסקר פלאנו וראה את יאן באבין ואנטוניו מרטינס כובשים לאורחים.

* יוסי בניון נכנס כמחליף בדקה ה-78 אבל לא הצליח למנוע מ-ק.פ.ר הפסד ליגה שני ברציפות, 3:1 בבית מול רדינג. הקבוצה של הארי רדנאפ רחוקה כבר ארבע נקודות מהמקום השני שמקנה כרטיס אוטומטי לפרמיירליג בתום העונה.

* יובל שפונגין פתח בהרכב ושיחק 90 דקות בהפסד החוץ של מונס 2:0 מול אנדרלכט האלופה. שלומי ארבייטמן לא נכלל בסגל.

* עשהאל בן שבת שיחק 90 דקות בהפסד של פנתראקיקוס בבית 2:0 מול פנאתינייקוס.

* עודד גביש שיחק 90 דקות בהפסד של ורוצלאב 2:1 בחוץ מול לך פוזנאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully