וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוסיה: צסק"א מוסקבה הודחה ברבע גמר הגביע

הופתעה כשנוצחה בוולגוגראד 84:73 והודחה מהמפעל לפני משחקה נגד מכבי ת"א. ברצלונה ניצחה את בדאלונה 79:88

ננאד קרסטיץ' שחקן צסק"א מוסקבה מול ז'ופרה לוברן שחקן פרטיזן בלגרד. Marko Metlas, GettyImages
מעידה מפתיעה. קרסטיץ'/GettyImages, Marko Metlas

הפתעה גדולה נרשמה היום (ראשון) בגביע הרוסי כשצסק"א מוסקבה הודחה בשלב רבע הגמר לאחר שהפסידה בחוץ לוולגוגראד בתוצאה 84:73. היה זה משחק הגומלין, לאחר שבראשון ניצחה צסק"א 75:81. קבוצתו של אטורה מסינה פתחה לא טוב ופיגרה 19:16 בתום הרבע הראשון, אבל ברבע השני החזירו לעצמם והוליכו במחצית 33:37. ברבע השלישי התפתח משחק נדנדה בסיומו צסק"א שמרה על יתרונה עם 52:53. ברבע הרביעי הגנת צסק"א התפרקה, האורחים וולגוגראד קלעה 32 נקודות ורשמה ניצחון גדול. ננאד קרסטיץ' קלע 21 לצסק"א, סוני ווימס הוסיף 15.

ביום שישי הקרוב צסק"א תתמודד נגד מכבי תל אביב במסגרת המחזור האחרון של הסיבוב הראשון בטופ 16 של היורוליג. הרוסים ניצחו ביום שישי בטורקיה את גלאטסראיי והם מדורגים במקום השני בבית.

שחקן ברצלונה, ארזם לורבק, מול שחקן ויקטור חריאפה. GettyImages
ניצחון בדרבי. לורבק/GettyImages

אחרי הניצחון של ריאל מדריד אמש (שבת) אצל לבוראל קוצ'ה, המחזור ה-19 בליגה הספרדית בכדורסל נמשך וסיפק משחק מסקרן נוסף, בין ברצלונה לחובנטוד בדאלונה הקטלאניות. כמו ברוב הפעמים בשנים האחרונות, גם הפעם ידה של בארסה הייתה על העליונה בדרבי, ולאחר משחק צמוד ומותח היא ניצחה 79:88 ושמרה על המקום השלישי בליגה. לקבוצה של צ'אבי פסקוואל יש כעת מאזן 6:13.

בדאלונה פתחה טוב יותר ועלתה ליתרון מזערי ברבע הראשון, אך ברצלונה פתחה מבערים במחצית השנייה, ניצחה אותה 32:45 וסימנה וי. בוסטיאן נכבאר הוביל את רשימת הקלעים של ברצלונה עם 19 נקודות, כשארזם לורבק (16) ובראד אולסון (16) חברו אליו. חואן קרלוס נבארו נעצר על 8 נקודות בלבד, כולל 2 מ-11 מהשדה. ג'ון שורנה קלע 14 למפסידה.

השנייה בטבלה, ולנסיה, גירדה ניצחון 50:57 בסן סבסטיאן. החבורה של ולימיר פראסוביץ' עלתה למאזן 2:17, וממשיכה את העונה המצוינת שלה. רבע שלישי בשליטה מוחלטת של ולנסיה הסתיים ב-2:20 מוחץ לטובתה, שסגר עניין. קשישטוף לברינוביץ' רשם הופעת בכורה מוצלחת במדי ולנסיה והוביל אותה עם 12 נקודות ו-4 ריבאונדים. רומיין סאטו אף הוא הוסיף 12.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
ולדימיר פראסוביץ', מאמן אפס פילזן. רויטרס
ממשיכים לנצח. פראסוביץ'/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully