וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקץ לשמועות: רוני יחתום על חוזה ענק ביונייטד

ע"פ ה"טלגרף", החלוץ יישאר במועדון 5 שנים נוספות וירוויח 300 אלף ליש"ט בשבוע, החוזה הגדול בתולדות הכדורגל האנגלי

ויין רוני שחקן מנצ'סטר יונייטד חוגג. GettyImages
הסוף לשמועות. רוני/GettyImages

לאחר תקופה ממושכת של אי ודאות בגזרת ויין רוני, נראה כי הפתרון לחידה הגדולה קרוב מתמיד. על פי ה"טלגרף", צפוי החלוץ לחתום השבוע על חוזה חדש, וענק, במנצ'סטר יונייטד. במסגרת החוזה החדש ירוויח רוני לא פחות מ-300 אלף ליש"ט לשבוע (70.2 מיליון ליש"ט בסך הכול) והוא יישאר במועדון חמש שנים נוספות, עד 2019, אז יהיה כבר בן 34.

באנגליה טענו בשבוע שעבר כי רוני כבר חתם על חוזה, אולם העיתונאי מארק אוגדן, שהיה זה שגם חשף את פרישתו של סר אלכס פרגוסון בתום העונה שעברה, כתב היום (ראשון) כי החוזה טרם נחתם, אך הדבר אמור להתרחש השבוע.

החוזה החדש יהפוך את רוני למרוויח הגדול ביותר בתולדות הכדורגל האנגלי והוא יסיים את הדיבורים הרבים לגבי החלוץ המצוין, לגביו נטען בשנה האחרונה פעם נוספת כי הוא צפוי לעזוב את המועדון. בין היתר, צ'לסי וז'וזה מוריניו התעניינו מאוד בשירותיו ואף שתי הצעות, שנדחו על ידי ראשי יונייטד.

רוני נמצא יחד עם הקבוצה כולה בדובאי כרגע, במחנה אימון מקוצר והחוזה צפוי להיחתם כאשר הוא יחזור למנצ'סטר בהמשך השבוע. רוני כבש עד היום 208 שערים ב-423 הופעות במדי יונייטד וזכה עם הקבוצה בחמש אליפויות ובליגת האלופות.

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully