וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה: לוזון ורפואה יערכו עוד מהפכה בהרכב

16.2.2014 / 7:40

חוסר שביעות רצון ממספר שחקנים, ביניהם גלבאן. ניצן דמארי: "סף השבירה נמוך, אנחנו לא הקבוצה החלשה בליגה"

one

במכבי פתח תקוה מאוכזבים מההפסד אמש (שבת) למכבי תל אביב (2:0), אבל יודעים שגם לא מעט מזל השאיר את הקבוצה אתמול עם הרבה תקוות לקראת ארבעת המשחקים שנותרו עד סיום העונה הסדירה. המהפך בעכו והתיקו בבלומפילד השאירו את הקבוצה מעל הקו האדום, אבל נראה כי הצוות המקצועי יערוך לא מעט שינויים במשחק הבא בסכנין. במועדון לא מרוצים ממספר שחקנים וייתכן מאוד שייטב לוזון וקובי רפואה שוב יערכו מהפכה בהרכב. ניצן דמארי צפוי לחזור לעמדת הבלם ושמוליק מלול יודח מההרכב לאחר שהוחלף, בדקה ה-38'. "הוא לא הסתדר עם טל בן חיים, היה עדיף להחליף אותו בשלב מוקדם מאשר להתרסק", אמרו במועדון, "מלול שחקן מוכשר, הוא עוד ישחק".

במועדון לא מרוצים מהיכולת של פדרו גלבאן במחזורים האחרון. שחקנים העידו כי גלבאן לא שותף מספיק למשחק ההגנה ופחות חד בהתקפה. וממי כן שואבים בקבוצה עידוד? הקשר ארפן זנלי שוב גילה עליונות עד יתר חבריו. החלוץ לוקה רוטקוביץ', שלא שיחק משום שהוא עדיין לא חזר לכושר משחק מלא, ישתלב במשחק הבא.

פדרו גלבאן, מכבי פתח תקוה. ברני ארדוב
לא שותף מספיק למשחק ההגנה ופחות חד בהתקפה. פדרו גלבאן/ברני ארדוב

"ידענו לפני המשחק שמכבי טובה יותר, הכנו את עצמנו. אבל האמת, הם לא בליגה שלנו", אמר דמארי. " אנחנו לא במצב טוב, צריך לקחת נקודות. יש לנו משחקים קשים. אני לא חושב שעשינו להם הרבה כבוד. הגול השני בא בדקה קריטית. יש לנו סף שבירה לא גבוה בתור קבוצת תחתית. מול מכבי לחזור מ-2:0 יכול לקרות רק פעם אחת, לא כמה פעמים".

"שיגידו מה שרוצים עלינו, אנחנו לא מסתכלים על קבוצות אחרות. אנחנו בטח לא הקבוצה הכי חלשה בתחתית", המשיך דמארי. "אם אחי היה משחק כאן? הלוואי, אבל זה לא קרה ואני מאחל לו בהצלחה ולא מתעסק עם זה. יש לנו סגל מספיק טוב להישאר בליגה. הכל ייקבע בפלייאוף התחתון. צריך להיות חזקים ולגלות אופי. יש לנו אולי את הקבוצה הכי צעירה בליגה. צריך להחדיר בשחקנים אמונה ולחשוב הלאה".

שחקני הקבוצה מצפים שהנהלת הקבוצה תחלק את משכורות חודש ינואר במהלך הימים הקרובים, ולא תמתין לתחילת החודש הבא. "התחלנו לקבל משכורות על בסיס שוטף פלוס 30. זה לא קורה כמעט באף קבוצה בליגה. הגיע הזמן שזה ייפסק", אמרו לאחר המשחק אתמול.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully