וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כיוואן: "אם היו לי צ'אנסים הייתי מראה את היכולות"

16.2.2014 / 7:33

הישאם כיוואן שהצטיין ב-1:1 מול אשדוד מקווה לקבל קרדיט עד סוף העונה. בקבוצה הופתעו מההוצאה של קנדה אל מחוץ לסגל

one

בהפועל חיפה יצאו ברגשות מעורבים מאוד מהמשחק אתמול (שבת) מול מ.ס אשדוד, שהסתיים ב-1:1. מצד אחד בקבוצה היו מאוכזבים שלא הצליחו לנצח ולשמור על סיכוי להעפיל לפלייאוף העליון ולהבטיח כמעט סופית את ההישארות בליגה. בו זמנית, במועדון שמחו מאוד על היכולת הטובה של השחקנים שהציגו את משחקם הטוב ביותר מזה חודשים ארוכים.

ניצול המצבים של הקבוצה לקה בחסר, ולמרות שניכר היה שהשחקנים מעוניינים מאוד להשיג את הניצחון, והיכולת שהציגו על המגרש היתה טובה בהרבה משל היריבה, זה הספיק בסופו של דבר רק לנקודה, מה שאיכזב את ראשי המועדון.

שחקן הפועל חיפה, הישאם כיוואן. אדריאן הרבשטיין
מקווה שזה יימשך עד תום העונה. כיוואן/אדריאן הרבשטיין

מי שזכה למחמאות גדולות היה הישאם כיוואן שפתח בהרכב ונראה מצוין. כיוואן היה המצטיין במגרש ונראה שימשיך לקבל את הקרדיט, כל זאת שבועיים בלבד לאחר התקרית במהלכה שבר את דלת חדר ההלבשה, כשהתבשר שלא יהיה בסגל לדרבי מול מכבי חיפה. "היה לי משחק טוב מאוד אבל לא רק לי אלא לכל הקבוצה", אמר השחקן "החמצנו המון מצבים של מאה אחוז וזה חבל אבל אנחנו עם הפנים קדימה וחייבים לצבור כמה שיותר נקודות לפני סיום הליגה כדי לבסס את עצמנו בפלייאוף התחתון במקום טוב. הסיכויים שנהיה בפלייאוף העליון קטנים מאוד ככה שנצטרך להגיע במצב טוב לפלייאוף התחתון כדי שנוכל להנות ממנו ולשחק משוחרר. זה מאכזב שלא נהיה בפלייאוף העליון".

על העובדה שלא בלט העונה אמר השחקן: "אם הייתי מקבל יותר צ'אנסים הייתי מראה את היכולת שלי. אני שחקן טוב ואני מקווה שעכשיו אני אעשה סוף עונה טובה כי זוכרים בסופו של דבר את הסוף. גם אני, גם זרקו קוראץ', גם יובל אבידור וגם מהראן לאלה, כולנו החמצנו במשחק אתמול אבל זה קורה, השחקנים הכי טובים בעולם מחמיצים וזה חבל מאוד".

על הקהל ששרק בוז לקבוצה מהדקה הראשונה אמר כיוואן "לא יודע אם הקהל צודק או לא אבל זכותו לכעוס. אנחנו מכבדים אותם מאוד כי אין קבוצה בלי קהל. אני אוהב את הקהל הזה מאוד ואני מאמין שהם ידחפו אותנו עד סוף העונה".

מלבד היכולת על כר הדשא והתוצאה השחקנים הופתעו מאוד לגלות שעומרי קנדה לא היה בסגל המשחק. לאור האימונים השבוע היה נדמה שקנדה יהיה בהרכב אלא שבסופו של דבר גילה השחקן אתמול לפני המשחק שהוא כלל לא בסגל ונאלץ לשבת ביציע הכבוד. כזכור, לאחר משחק הגביע הלינו כמה שחקנים בקבוצה על השינויים הדרסטיים והרוטציות שמעבירות שחקנים מההרכב ליציע. הפעם היה זה תורו של קנדה. גם רועי שוקרני שזכה להמון קרדיט העונה משלומי דורה לא נכלל אתמול בסגל. מי שנכלל בסגל אך לא שיחק אתמול הוא לירן כהן שניראה שיעזוב את הקבוצה בתום העונה.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
עומרי קנדה שחקן הפועל חיפה. ברני ארדוב
מההרכב ליציע. קנדה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully