וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלומי דורה: "עם גב מהקהל אולי היינו מנצחים"

15.2.2014 / 20:47

מאמן הפועל חיפה היה מאוכזב גם מהאוהדים ב-1:1 מול אשדוד. קלינגר: "לא נוותר עד הרגע האחרון על הפלייאוף העליון"

one

במחזור שסיפק אינספור שערים, דווקא שתי קבוצות מרכז הטבלה - מ.ס. אשדוד והפועל חיפה, סיימו ב-1:1 מאכזב עבור שתיהן. שתי המודחות מהגביע פספסו הזדמנות לאסוף נקודות, וייאלצו לחפש אותן במשחקים הבאים. מאמן הפועל חיפה, שלומי דורה אמר בסיום: ?אני מעדיף משחק כזה עם הרבה החמצות מאשר משחק עקר. הגענו לשבעה-שמונה מצבים של שער בטוח. לפעמים נקודה כזו מוציאה אותך לדרך חדשה. אנחנו מסתכלים על חצי הכוס המלאה מהמשחק הזה, שהיינו בו טובים בהרבה".

על המשך הקרב בתחתית אמר המאמן: "כדי לברוח מהתחתית נצטרך להמשיך להציג משחק כזה. הישאם כיוואן היה פנטסטי ואני מקווה שתהיה לו המשכיות". על הקהל של הקבוצה, שהמשיך לקלל את הבעלים, יואב כץ, אמר דורה: "הקהל של הפועל חיפה ברובו קהל טוב אבל כמו בכל מקום יש לפעמים דברים כאלה. עם גב מהקהל אולי היינו מנצחים את המשחק. כשהם יהיו איתנו, נחזיר להם בגדול?.

מאמן מ.ס. אשדוד, ניר קלינגר, התייחס לעובדה שלא זכה לטקס מקבוצתו הקודמת, הפועל חיפה:? גם ממכבי תל אביב לא קיבלתי פרחים עדיין אז זה לא מפתיע אותי". על המשחק עצמו אמר המאמן: "אני מסכים שלא שיחקנו טוב. רק בבוקר הבנתי שארבעה שחקנים שלי לא יוכלו לשחק. זה לא תירוץ אבל זה לא פשוט. משחקי החוץ הם עקב אכילס שלנו והשגנו נקודה. גם הילדים שלנו הציגו משחק טוב אז זו הנחמה שלנו. לא נוותר עד הרגע האחרון על הפלייאוף העליון, אני מאמין שזה אפשרי אבל זה בטוח יהיה קשה?.

ניר קלינגר מאמן מ.ס. אשדוד. קובי אליהו
לא שיחקו טוב. קלינגר/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully