וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: יותם שירן נפצע ולא ישחק נגד ירושלים

15.2.2014 / 21:12

הפורוורד של האדומים מצטרף למתן נאור ורביב לימונד הפצועים לאחר שסובב את הקרסול באימון שבת ולא ישחק במלחה

שחקן הפועל תל אביב, יותם שירן, מול ריקי היקמן, מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
חוסר מזל מדהים לאדומים. יותם שירן בדרבי/יוסי ציפקיס

הצרות לא עוזבות את הפועל תל אביב. אחרי הפציעות של מתן נאור ורביב לימונד, הערב (שבת) נוסף לרשימת הפצועים של האדומים גם הפורוורד יותם שירן שסובב את הקרסול ולא ישחק מחר במשחק החוץ מול הפועל ירושלים (20:45, ספורט 5). שירן היה אחד משלושת הישראלים המובילים שנותרו לארז אדלשטיין למשחק במלחה, ביחד עם טמיר אריאלי ויהונתן שולדבראנד, וכעת מי שיקבלו דקות הם רום גפן וגולן גוט.

שירן (23, 1.98) הגיע להפועל תל אביב בליגה הלאומית ביחד עם אבירם זליקוביץ' ובר טימור והיה מהשחקנים שעלו עם הקבוצה לליגת העל. בעונה שעברה הראה במספר משחקים את הכישרון שיש לו וסיים עם ממוצע של 4 נקודות ו-1.9 ריבאונדים בממוצע למשחק. העונה, עם הגעתו של רביב לימונד, הוא ירד ל-9.1 דקות בממוצע למשחק ורשם 1.9 נקודות ו-1.2 ריבאונדים. בשבוע שעבר, בעקבות מכת הפציעות שעוברת על הפועל תל אביב, קיבל 19 דקות בדרבי התל אביבי אך לא קלע.

כזכור, מכת הפציעות של האדומים החלה במשחק הליגה בהדר יוסף מול הפועל חולון בחודש שעבר, אז איבדה הפועל את רביב לימונד שנפצע בכתפו. לימונד שב לפעילות במשחק חצי גמר גביע המדינה נגד הפועל אילת, אך לאחר המשחק חש שוב בכאבים והוחלט שלא לסכן אותו עד שישוב לכשירות מלאה, כשעדיין לא ברור מתי זה יהיה. באותו משחק איבדה הפועל גם את מתן נאור שקרע באופן חלקי את הרצועה הצידית בברך, וישוב לפעילות במקרה הטוב בעוד שבועיים.

  • עוד באותו נושא:
  • יותם שירן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully