וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ונגר: "השחקנים שלי ווינרים, יש לנו הזדמנות לתקן"

ארסנל פוגשת את ליברפול ב-1/8 גמר הגביע (א', 18:00, ספ' 1) ותנסה לנקום על התבוסה בליגה. אברטון - סוונסי (15:30)

מאמן ארסנל, ארסן ונגר. GettyImages
"האמינו לי שהשחקנים שלי פגועים". ונגר ישיג נקמה?/GettyImages

מפעל שמינית גמר הגביע האנגלי יימשך ביום ראשון עם שלושה משחקים כשבמוקד כמובן המפגש הענק שבו תארח ארסנל את ליברפול ותנסה לנקום בה על התבוסה בליגה מלפני שני מחזורים. במשחק נוסף תארח אברטון את סוונסי ובמפגש על טהרת הצ'מפיונשיפ תארח שפילד יונייטד את נוטינגהאם פורסט.

שחקן ליברפול דניאל סטארידג'. רויטרס
לא מפסיק לכבוש. סטארידג'/רויטרס

ארסנל - ליברפול (18:00, ספורט 1 ו-HD)

בדיוק שבוע עבר מאז הביקור הטראומטי של התותחנים באנפילד והתבוסה 1:5 בליגה ולארסן ונגר ושחקניו יש הזדמנות מצוינת לנקום במרסיסיידרס ולהעפיל על חשבונם לרבע גמר הגביע האנגלי. ארסנל הספיקה להוציא 0:0 ממנצ'סטר יונייטד מאז אותה תבוסה משפילה לליברפול, אבל המשחק הזה עדיין מהדהד חזק בראש השחקנים. למרות חשיבות המשחק הזה, ארסן עשוי לתת מנוחה לחלוץ אוליבייה ז'ירו והשוער וויטק שצ'סני לקראת המשחק החשוב עוד יותר בשמינית גמר ליגת האלופות מול באיירן מינכן ביום רביעי. בצד השני, הבלם הדני דניאל אגר שלא שיחק במפגש הליגה מול ארסנל, עשוי לחזור למרכז ההגנה כשגלן ג'ונסון המגן הימני ימשיך להיעדר בשל פציעה.

ארסן ונגר מנג'ר התוחנים התייחס למשחק המצפה לקבוצתו וכמובן לא שכח גם את התבוסה בליגה: "הבחורים שלי ווינרים. כשהם מפסידים בדרך כזו, האמינו לי שהם פגועים. יש לנו הזדמנות לתקן את הטעויות מהמפגש הקודם ואנחנו צריכים לנצל אותה.

בצד השני, ברנדון רוג'רס התייחס לכושרו של דניאל סטארידג', חלוץ ליברפול שכבש צמד במפגש הליגה מול ארסנל ויש לו כבר רצף של שמונה משחקים רצופים בהם הוא כובש לפחות שער אחד. "יחד עם לואיס סוארס הוא הפינישר הכי טוב בליגה", אמר רוג'רס, "כשדניאל מגיע למצב מול השער אתה מופתע כשהוא מחמיץ. יש לו אחד על אחד, הוא מהיר והוא מסיים טוב. יחד עם לואיס יש לנו שני חלוצים נהדרים"

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

משחקים נוספים

אברטון - סוונסי (15:30, ספורט 1 ו-HD)

שפילד יונייטד - נוטינהגאם (17:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully