וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות ישראל בגלישת רוח: דוידוביץ' ומשיח פרשו

האלופה נטשה את התחרות בגלל פציעה ביד ולא תשלים תואר לאומי רביעי ברציפות. שחר צוברי יזכה בתואר אצל הגברים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"לא היו לי ברירות". מעיין דוידוביץ'/מערכת וואלה!, צילום מסך

יומה השני של אליפות ישראל בגלישת רוח בישר היום (שבת) על שתי פרישות של שניים מהספורטאים הבכירים של ישראל בענף: נמרוד משיח בגברים ומעיין דוידוביץ' בנשים.

משיח הגיע לאילת כשהוא סוחב במשך שבוע את מחלת השפעת. אתמול הוא עוד גלש, אולם בלילה החום שלו עלה, הוא סיים 12 את השיוט הראשון היום ולאחר מכן החליט לפרוש מהמשך השיוטים. הוא ירד עקב כך למקום ה-10 בדירוג הכללי ופינה את השטח לשחר צוברי. סגן אלוף אירופה ניצח בכל שלושת השיוטים היום והוא עם מאזן מושלם של 5 מ-5, כך שאף אחד לא ימנע ממנו את התואר. אמיר גלילי מעמק חפר נמצא במקום השני.

דוידוביץ' ויתרה על האפשרות לזכות בתואר רביעי רצוף ושמיני בקריירה, כשפציעה טורדנית בידה גרמה לה לוותר על התחרות. "לצערי עשיתי היום משהו שאני לא נוהגת לעשות, אבל לא היו לי ברירות ונאלצתי לפרוש מתחרות שהיא חשוב לי", הסביר דוידוביץ', שהובילה בשיוט הראשון היום אך סיימה שלישית. "החלטתי שזה מצב בו לא אוכל להמשיך לתת את המיטב שלי בים והתנצלתי בפני היריבות שלי".

בהיעדרה של דוידוביץ' מתפתח מאבק אמיתי בין אלופת אירופה וסגנית אלופת העולם לנערות, הדר הלר האילתית, שמובילה עם 8 נקודות לאחר שישה שיוטים, ולאחר שסיימה את שיוטיה היום במקומות 2, 2 ו-1, לבין אלופת העולם לנוער לשעבר, אילתית גם היא – נעמי כהן – שניצחה בשני השיוטים הראשונים היום וסיימה שנייה בשלישי. היא עם נקודה בלבד אחרי הלר, כשנותרו שלושה שיוטים לסיום התחרות מחר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully