וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסקר גרסיה: "אוסקר המנג'ר לא היה לוקח את אוסקר השחקן"

מאמן ברייטון התראיין ב"דיילי מייל" על ההיסטוריה שלו כשחקן, ומבהיר: "יוהאן קרויף היה הטוב ביותר. למדתי ממנו המון"

אוסקר גרסיה מנג'ר ברייטון. GettyImages
"כולם אמרו שאני יכול להיות טוב יותר, אבל כמאמן אני יודע שאני אהיה הכי טוב שאני יכול". אוסקר גרסיה/GettyImages

אוסקר גרסיה מעסיק בתקופה האחרונה את התקשורת האנגלית. היום (שבת) פורסם ב'דיילי מייל' ראיון שנערך עם מאמן ברייטון, שרק לאחרונה שמו עלה כמועמד אפשרי להגיע לסוונסי. נכון לעכשיו הקבוצה שלו מדורגת במקום השביעי שקורץ לכיוון הפלייאוף בצ'מפיונשיפ.

"אוסקר המנג'ר לא היה לוקח את אוסקר השחקן", אמר המאמן הספרדי שזכה עם מכבי תל אביב באליפות בשנה שעברה. "עשיתי טעות כשהייתי שחקן מכיוון שחשבתי שאני יודע הכול. זה היה קל מדי עבורי וזו הייתה טעות גדולה מדי. היה לי כישרון גדול ואולי חשבתי שאני לא חייב לעבוד כל כך קשה. אני לא רוצה לחזור על הטעות הזו כמנג'ר. כולם אמרו שאני יכול להיות טוב יותר, אבל כמאמן אני יודע שאני אהיה הכי טוב שאני יכול".

יוהאן קרויף מאמן ברצלונה. Clive Brunskill, GettyImages
"הוא לא היה רק מאמן, הוא היה מורה. הוא רצה שהשחקנים יחשבו על המשחק". יוהאן קרויף/GettyImages, Clive Brunskill

גרסיה בן ה-40 רשם 69 הופעות במדי ברצלונה כשחקן שבהן הבקיע 21 שערים. "עכשיו כל מה שאני רוצה זה להיות טוב יותר מחר ממה שהייתי היום". המאמן גם סיפר על הקשר שלו עם מאמן צ'לסי, ז'וזה מוריניו: "הוא אימן אותי בברצלונה. הוא היה אדם חכם. כולנו חשבנו שהוא יכול להיות מאמן טוב והיום הוא אחד הטובים ביותר. הוא וגווארדיולה הם המאמנים הטובים בעולם. שיחקתי עם גווארדיולה והוא רצה לדעת את הכול. הוא תמיד שאל את המנג'ר: 'למה? למה אנחנו עושים ככה וככה?'. יכולת לדעת אז שהוא הולך להיות מאמן מוביל, כפי שיכולת לעשות את זה עם מוריניו".

מאמן ברייטון סיפר גם על הקשר עם בובי רובסון, ואמר: "בובי היה אדם נהדר, אבל הוא הגיע בזמן קשה כמחליף של קרויף שהיה אלוהים. הוא הצליח להגיע לכל האנשים מכיוון שהוא היה אדם מדהים. השחקנים אהבו אותו מאוד. בשיחה הראשונה שלו הוא לקח עט וכתב את הטקטיקה שלנו על הרצפה בחדר ההלבשה. אני לא יודע למה ולא שאלנו, אבל הוא היה אדם טוב". המודל לחיקוי שלו בכל מקרה היה ונשאר קרויף, האב כמובן: "קרויף היה הטוב ביותר. הוא לא היה רק מאמן, הוא היה מורה. הוא רצה שהשחקנים יחשבו על המשחק".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
מאמן מכבי תל אביב אוסקר גרסיה. ברני ארדוב
"גאה במה שהצלחנו להשיג". אוסקר גרסיה/ברני ארדוב

וכמובן שאי אפשר בלי להתייחס לתקופה הסוערת בישראל והמצב הבטחוני הבעייתי שאיתו הוא התמודד בשנה שעברה: "היו ארבעה או חמישה ימים של פיצוצים ובהתחלה לא ידעתי מה קורה. מהר מאוד אנשים הגיעו לבית שלי ואמרו לי שהכול יהיה בסדר. תל אביב היא עיר מוגנת והיינו בטוחים. זו הייתה שנה פנטסטית. זכינו באליפות לראשונה מזה עשר שנים ואני גאה במה שהצלחנו להשיג".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully