וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהד פורטסמות הגשים חלום: נכנס לסגל הקבוצה

בגיל 44 וללא שום ניסיון, חתם רוב פיליפס בפומפי אחרי שזכה בתחרות שערך הספונסר שהכניסה למועדון 20 אלף ליש"ט

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רוב פיליפס והחתימה הרשמית/מערכת וואלה!, צילום מסך

כסף זה לא הכול בחיים? כדאי שתחשבו פעם נוספת על המשפט הזה. אין אוהד כדורגל שלא מפנטז בחלומות הכי כמוסים שלו לעלות יחד עם הקבוצה האהודה שלו על כר הדשא, ואת החלום הזה הגשימה פורטסמות שמשחקת בליגה השנייה באנגליה עבור אוהד שלה, רוב פיליפס כחלק מהסכם חסות שיש לה.

פיליפס בן ה-44, שאוהד מגיל צעיר את פומפי, חתם אתמול (שישי) על חוזה עד סיום העונה הקרובה, וזאת למרות שמעולם לא שיחק כדורגל מקצועני. כחלק מהחתימה, הוא ייכלל בסגל הקבוצה ויזכה להטבות נוספות כמו כל שחקן.

אז איך כל זה קרה? רשת הפיצות "פאפה ג'ונס", שנחשבת לספונסר של המועדון, יצרה תחרות בקרב האוהדים שבמסגרתה נכנס למועדון גם סכום של 20 אלף ליש"ט. אם זה לא מספיק, פיליפס זכה בכרטיסים חינם לכל משחקי הבית של המועדון, סיור באצטדיון, חולצה ממוסגרת ופיצה חינם למשך שנה. פיליפס התייצב ביום שישי האחרון במתחם האימונים של הקבוצה ומעתה שמו יופיע בכל תוכניות המשחק עד לסיום העונה.

פיליפס שהתרגש ממעמד החתימה אמר: "זה מדהים שחתמתי במועדון שאותו אני אוהד מאז שאני ילד. הבחורים קיבלו אותי יפה מאוד וזה כבוד עבורי להיות חבר קבוע בסגל. בחרתי במספר 44 מכיוון שיום ההולדת ה-44 שלי חל בשבת. לא יכולתי לבקש מתנת יום הולדת טובה יותר".

ומה אומרים על היוזמה הזו בקבוצה? יושב ראש המועדון יאן מקאינס: "אנחנו שמחים מאוד לקבל את רוב לסגל שלנו. אני מקווה שהוא יהנה מכל דקה. אני רוצה להודות לפאפה ג'ונס על 20 אלף הליש"ט. זו הייתה תחרות נהדרת וכל מי שמחובר לפומפי מבין את החשיבות של החיבור לאוהדים והעבודה עם ספונסרים כדי לשמור על המועדון הנהדר הזה בחיים. אני מקווה שהיוזמה הזו תעזור לנו לטפס בטבלה כשאנחנו מגיעים לשלבים המכריעים של העונה".

ואם אתם תוהים היכן נמצאת פורטסמות, שרק לפני כמה שנים הייתה חברה קבועה בפרמיירליג? פומפי ניצבת במקום ה-20 מתוך 24 קבוצות בליגה השנייה ונמצאת בסכנת ירידה ממשית לליגה השלישית (הליגה החמישית בטיבה באנגליה).

  • עוד באותו נושא:
  • פורטסמות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully