וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדינסון קבאני יחמיץ את משחקה של פ.ס.ז' בלברקוזן

החלוץ האורוגוואי עדיין לא התאושש מהפציעה בירך ולא נכלל בסגל גם למשחק מול ולנסיין ומליקסון (ו', 21:30, ספ' 5)

פריס סן ז'רמן תצטרך להסתדר במשחק הראשון בשמינית גמר ליגת האלופות מול לברקוזן ללא אדינסון קבאני. החלוץ האורוגוואי, שכבש 20 שערים בכל המסגרות ב-30 משחקים מאז נרכש על ידי אלופת צרפת מנאפולי תמורת כ-64 מיליון יורו, נעדר כבר שבועיים בגלל פציעה בשריר הירך ויחמיץ גם את משחק הליגה מחר (שישי, 21:30, ספורט 5 ו-HD) מול ולנסיין של מאור מליקסון וכאמור את הביקור בגרמניה ביום שלישי.

שחקן פריס סן ז'רמן אדינסון קבאני. רויטרס
עד לגומלין הוא כבר יהיה כשיר. אדינסון קבאני/רויטרס

המאמן לורן בלאן, שבעצמו לא יוכל לעמוד על הקווים בלברקוזן בגלל עונש הרחקה, אישר את דבר היעדרותו של קבאני במסיבת העיתונאים: "כלל לא הייתה אפשרות שהוא יהיה כשיר למשחק בלברקוזן, אבל נראה אותו חוזר בקרוב מאוד. כל הסימנים חיוביים".

קבאני, שהבקיע את שער הניצחון ב-0:1 של פ.ס.ז' על ולנסיין בספטמבר, לא ישחק הפעם, אבל מי שכן יעמוד לרשותו של בלאן הוא כמובן זלאטן איברהימוביץ'. השבדי אמנם לא כבש במשחק העונה נגד מונאקו (1:1) אך הרשית לא פחות מ-11 פעמים בששת משחקי הבית האחרונים.

בצד השני, ולנסיין יודעת שניצחון יקפיץ אותה מעל הקו האדום אחרי תקופה ארוכה, אך היא לא ניצחה בפארק דה פראנס מאז ה-13 בינואר 2007. מליקסון נכלל בסגל וצפוי לשמור על מקומו בהרכב הראשון, אחרי שגילה יכולת טובה בניצחון הביתי של ניס בשבת שעברה.

שחקן ולנסיין מאור מליקסון (ימין) מול שחקן פריס סן ז'רמן כריסטוף ז'אלה. AP
מגיע לפארק דה פראנס. מאור מליקסון במפגש הקודם מול כריסטוף ז'אלה/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully