וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: צסק"א מוסקבה ניצחה את גלאטסראיי

יריבת מכבי ת"א במחזור הבא נהנתה מ-24 נק' של ננאד קרסטיץ' בדרך ל-71:74 על גלאטסראיי . ברצלונה - מילאנו 70:80

אטורה מסינה, מאמן צסק"א מוסקבה. רויטרס
ניצחון גדול בטורקיה. אטורה מסינה/רויטרס

המחזור השישי בשלב הטופ 16 של היורוליג ננעל הערב (שישי) עם שני משחקים מסקרנים. בבית של מכבי תל אביב אירחה גלאטסראיי את צסק"א מוסקבה ובתום מותחן גדול היו אלה הרוסים שניצחו 71:74 ועלו למקום השני בבית ו', על חשבונה של מכבי תל אביב, שירדה למקום השלישי. ביום שישי הבאה יתארחו דייויד בלאט ושחקניו בבירת רוסיה. בבית המקביל ברצלונה שמרה על המאזן המושלם שלה בטופ 16 בעזרת ניצחון ביתי על מילאנו בתוצאה 70:80.

שחקן גלאטסראיי, קרלוס ארויו. GettyImages
יסתפק בקרב על המקום הרביעי. ארויו/GettyImages

גלאטסראיי - צסק"א מוסקבה 74:71

ניצחון חוץ מרשים מאוד לשחקניו של אטורה מסינה, שפגשו באיסטנבול את האקסים זוראן ארצג, ג'אמון גורדון ופופס מנסה בונסו. שתי הקבוצות הגיעו בכושר טוב אחרי שני ניצחונות רצופים וצסק"א, הקבוצה היחידה שניצחה העונה את ריאל מדריד, נראית טוב מאוד מאז שננאד קראסטיץ' הסנטר הסרבי שלה חזר מהפציעה שלו. הרוסים ייאבקו ככל הנראה על ראשות הבית עם מכבי תל אביב וריאל מדריד, ההפסד של הטורקים שולח אותם למאבק על המקום הרביעי.

"נצטרך להציג משחק קשוח ואיכותי כדי לנצח", אמר אטורה מסינה לפני המשחק וזה מה שהוא קיבל משחקניו. המשחק היה צמוד לכל אורכו, כשננאד קרסטיץ' היה המוציא לפועל העיקרי אצל הרוסים. במחצית הובילה צסק"א 37:40, אולם ברבע השלישי ההפרש עבר מצד לצד, כשבסיומו גלאטסראיי הוליכה 56:58. ברבע השלישי צסק"א נעלה את הסל, הטורקים קלעו רק 13 נקודות ו-44 שניות לסיום ויקטור חרייפה העלה אותם ל-66:73. ארבע נקודות של קרלוס ארויו החזירו את גלא לעמדת ניצחון, אך חרייפה קלע מהקו אחת משתיים והעלה אותם ל-71:74. גלא לקחה את הכדור החוזר אחרי ההחטאה של חרייפה מהקו, ו-5 שניות לסיום פופ מנסה בונסו עלה לשלשה אך נחסם על חידי חרייפה וצסק"א ניצחה. ננאד קרסטיץ' קלע 24 לצסק"א, קייל היינס הוסיף 11, ולדימיר מיקוב קלע 10 וג'רמי פארגו סיים עם 4 בלבד ב-14 דקות משחק. אנדר ארסלן הוליך את גלאטסראיי עם 19, קרלוס ארויו הוסיף 16.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
שחקן צסק"א מוסקבה ג'רמי פארגו. Evgeny Maloletka, GettyImages
קרסטיץ' להט, הוא פחות. פארגו/GettyImages, Evgeny Maloletka

ברצלונה - מילאנו 70:80

שתי קבוצות שנמצאות בכושר מצוין נפגשו בפלאו בלאוגראנה של ברצלונה. הקטלאנים הגיעו למשחק הזה אחרי ההפסד הכואב לריאל מדריד בגמר הגביע, אבל נשארו הקבוצה היחידה בטופ 16 עם מאזן מושלם גם אחרי המפגש עם האיטלקים. מילאנו, שתארח העונה את הפיינל-פור, ניצחה בשני ביקוריה הקודמים באולם של בארסה אך הפעם ספגה את הפסדה השלישי בטופ 16. מילאנו הוליכה הוליכה לאורך המשחק, אולם ברצלונה שמרה על המרחק בזגות יכולת טובה של אנטה טומיץ'. הרבע הרביעי נפתח כשמילאנו ביתרון 49:52 אולם ברצלונה חוללה מהפך בזכות נקודות של קוסטס פפאניקולאו. קית' לנגפורד ייצר נקודות לאיטלקים אולם בראד אולסון שמר על היתרון הקטאלני. עד לסיום ההפרש גדל בהתמדה ובסיום ברצלונה רשמה ניצחון בתוצאה 70:80. בראד אולסון הוליך את המנצחים עם 17, אנטה טומיץ' הוסיף 16, קרלוס נבארו הסתפק ב-6. קית' לנגפורד הוליך את האיטלקים עם 18 נקודות, סמארדו סמואלס הוסיף 14.

חואן קרלוס נבארו, ברצלונה בכדורסל. GettyImages
מושלם. נבארו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully