וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: ניצחון 13 ברציפות לבאיירן, הצגה לדורטמונד

האלופה רשמה משחק 46 ללא הפסד עם 0:4 ביתי על פרייבורג (צמד לשאקירי, שנפצע ולא ישחק מול ארסנל באלופות), סגניתה פירקה באותה תוצאה את פרנקפורט. לברקוזן-שאלקה 2:1

ג'רדאן שאקירי שחקן באיירן מינכן. Lennart Preiss, GettyImages
קיבל הזדמנות בהרכב וכבש צמד. שאקירי/GettyImages, Lennart Preiss

המחזור ה-21 בבונדסליגה הגרמנית יצא לדרך בסוף השבוע, במשחק בו מיינץ ניצחה בביתה 0:2 את האנובר ונמשך עם משחקיהן של הגדולות. באיירן מינכן השיגה ניצחון 13 ברציפות בליגה עם 0:4 על פרייבורג. בורוסיה דורטמונד הביסה באותה תוצאה את פרנקפורט והמשיכה את מגמת השיפור שלה. שאלקה סיבכה את הצמרת עם 1:2 בחוץ על לברקוזן השנייה. המחזור יושלם ביום ראשון עם שני משחקים: אוגסבורג - נירנברג, הרטה ברלין - וולפסבורג.

דאנטה שחקן באיירן מינכן. Lennart Preiss, GettyImages
שער בזק. דאנטה חוגג/GettyImages, Lennart Preiss

באיירן מינכן - פרייבורג 0:4

גם הרכב משני כמעט לגמרי לא מנע מהקבוצה המדהימה של פפ גווארדיולה ניצחון ליגה 13 ברציפות ומשחק 46 ללא הפסד. פרייבורג היא אחת משתי קבוצות בלבד שהוציאו נקודות העונה מבאיירן, אבל היא מעולם לא ניצחה באליאנז ארינה ולא הייתה קרובה לעשות זאת גם הפעם. כבר אחרי 19 דקות כבש דאנטה הבלם בנגיחה מתוך הרחבה אחרי הרמה של דייגו קונטנטו. בדקה ה-34 נכנס ג'רדאן שאקירי הקשר השוויצרי לחגיגת הכיבושים עם בעיטה מתוך הרחבה לרשת הגבוהה. שש דקות חלפו ושאקירי השלים צמד וקבע את תוצאת המחצית אחרי שקיבל כדור רוחב מקרוס מצד שמאל ובנגיעה בעט לפינה ולרשת. באיירן, שכבר חושבת על ארסנל ביום רביעי בליגת האלופות, הורידה הילוך במחצית השנייה אך שתי דקות לסיום התכבד קלאודיו פיסארו הפרואני שקיבל הזדמנות בחוד עם הרביעי. החדשות הרעות לבאיירן הגיעו לאחר המשחק. שאקירי, שספג פציעה במהלך המשחק, סובל מקרע בשריר ויחמיץ את המשחק הראשון מול ארסנל בשמינית גמר ליגת האלופות.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
פייר אובמיאנג שחקן בורוסיה דורטמונד. Juergen Schwarz, GettyImages
כבש נגד פרנקפורט גם בגביע ועכשיו גם בליגה. אובמיאנג/GettyImages, Juergen Schwarz

בורוסיה דורטמונד - איינטרכט פרנקפורט 0:4

ארבעה ימים אחרי המשחק ביניהן בגביע, בו השוורצגלבן ניצחו 0:1 משער של פייק אמריק אובמיאנג, נפגשו שוב שתי הקבוצות בליגה וגם הפעם אובמיאנג היה כוכב המשחק הזה. הסילון מגאבון עלה על הלוח כבר אחרי עשר דקות עם כיבוש מבישול של מחטיריאן. 11 דקות בלבד חלפו עד שאובמיאנג השלים צמד אחרי שניצל הדיפה לא טובה של טראפ שוער פרנקפורט ובעט חזק לרשת. דקה בלבד מפתיחת המחצית השנייה השיגה סגנית האלופה את השלישי. רוברט לבנדובסקי נדחף בתוך הרחבה ובעט בעצמו את הפנדל לרשת. בדקה ה-68 הגיע הרגע של מילוש יואיץ' קשר הרכש הסרבי הצעיר שהגיע בינואר וכבש את הרביעי, 12 שניות אחרי שנכנס. דורטמונד נצמדה ללברקוזן השנייה בעקבות הניצחון הזה ותקווה למעידה שלה במשחק הקשה שמצפה לה בהמשך מול שאלקה. פרנקפורט קרובה מאוד לקו האדום.

רפאל ואן דר וארט שחקן המבורג. Oliver Hardt, GettyImages
עונה נוראית לו ולקבוצתו. ואן דר וארט/GettyImages, Oliver Hardt

באייר לברקוזן - שאלקה 2:1

הרויאל בלוז בכושר מצוין ועם ניצחון רביעי ברציפות הם נכנסו חזק למאבק על המקומות שמובילים לשלב הבתים של ליגת האלופות. לברקוזן, שניצחה בשבוע שעבר, אבל עפה מהגביע, המשיכה ביכולת החלשה ולא נראית מוכנה כלל למפגש הקשה מול פ.ס.ז' בליגת האלופות. לאון גורצקה הנהדר כבש את הראשון עם הקפצה יפה מעל השוער בדקה ה-28, אבל כדור גובה פגע ברגלו של פליפה סנטנה והמארחת חגגה שוויון משער עצמי בדקה ה-67. שבע דקות לאחר מכן, קלאס יאן הונטלאר הסיט מצוין עם הראש ושלח לפינה הרחוקה, כדי להחזיר את היתרון לשאלקה, ששמרה על שלוש הנקודות.

קלאס יאן הונטלאר, שחקן שאלקה. רויטרס
שער ניצחון חשוב. הונטלאר/רויטרס

מיינץ - האנובר 0:2

ורדר ברמן - בורוסיה מנשנגלדבאך 1:1
לברמן: לודביק אובריניאק (90), לגלדבאך: רפאל (6)

בראונשווייג - המבורג 2:4
לבראונשווייג: דומיניק קומבלה (51, 61 ו-85), יאן הושמידט (90, בפנדל), להמבורג: פייר לאזוגה (23), איבו איליצ'ביץ' (76)

הופנהיים - שטוטגרט 1:4
להופנהיים: סוון שיפלוק (12 ו66), קווין פולנד (49), רוברטו פירימינו (90, בפנדל), לשטוטגרט: אנטוניו רודיגר (78)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully