וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה-מ.ס אשדוד: לאלה בתמונה, ראש מגן ימני

דורה שוקל להזניק את החלוץ מהספסל (שבת, 18:00). ראש יפתח כמגן לאור החיסרון של ורטה החולה. גם שקלים בחוץ

ברני ארדוב

טריוויה

* מפגשים בליגה הראשונה: 31. אשדוד מובילה 8:13 בניצחונות, עוד 10 משחקים נגמרו בתיקו.

* כשהפועל חיפה מארחת: 3:6 לטובתה בניצחונות, עוד 5 תיקו.

* אשדוד השיגה את ניצחון החוץ האחרון שלה בקרית אליעזר על האדומים בסוף אוגוסט 2009. דימיטאר מקרייב כבש את השער היחיד במשחק.

* ניר קלינגר אימן שמונה פעמים נגד הפועל חיפה וניצח מחצית מהמשחקים. עוד שניים סיים בתיקו ועוד שניים הפסיד.

* בכל אחד מחמשת משחקי החוץ האחרונים שלה אשדוד ספגה בדיוק שני שערים (כולל בניצחון ברמת השרון). לפני אלה, אגב, היא ספגה שלושה שערים מרעננה בחוץ.

* הפועל חיפה לא כבשה בשני משחקי הבית האחרונים שלה. אם לא תבקיע גם הפעם, היא תשחזר הישג מפוקפק מדצמבר 2004: שלושה משחקי בית בלי שער זכות.

נתונים: דריבליסט

ניר קלינגר מאמן מ.ס. אשדוד. קובי אליהו
ניצח במחצית מהמשחקים שהוא אימן נגד הפועל חיפה. קלינגר/קובי אליהו

מפתחות והכנות

הפועל חיפה:

אחרי שכמעט איבדו סיכוי להעפיל לפלייאוף העליון ועפו מגביע המדינה, בהפועל חיפה מתמקדים כעת במאמצים שלא להיקלע למאבקי ההישרדות. בשיחה בין הצוות המקצועי לשחקנים ביקשו המאמן שלומי דורה ומאמן שוערים אבי פרץ מהשחקנים להרים את הראש. "אין צורך כאן בקפטן, צריך שכולם יהיו ביחד וירימו אחד את השני", נאמר בשיחה עם השחקנים.

גם בקרב השחקנים התחושות לא טובות וישנו רצון גדול להימנע מקרבות תחתית. "היכולת שלנו לא מספיקה וזו עובדה", אמר אחד מהםף, "עכשיו מה שנשאר לנו זה מחוייבות ולחימה ועל זה אסור לנו לוותר. אם נפסיד לאשדוד וקבוצות התחתית ינצחו, זה סתם יכניס אותנו ללחץ אסור שזה יקרה".

לפי שני האימונים האחרונים מאז ההפסד בגביע ניראה שדורה לא החליט עדיין על ההרכב איתו יפתח והוא מתלבט בנוגע לכמה עמדות. מהראן לאלה שהיה בכושר מצוין לפני שירד לספסל, עשוי לפתוח במקום ז'רקו קוראץ' או יובל אבידור, אם כי בקבוצה יש כאלו שסבורים שכל השלושה צריכים לפתוח ביחד. גם בעמדת המגן הימני ניראה שהמאמן עדיין מתלבט בין לירן סרדל לעומרי קנדה.

מ.ס אשדוד:

אחרי ההדחה בשמינית גמר גביע המדינה, באשדוד מקווים להתאושש ויודעים שאם ברצונם להגיע לפלייאוף העליון, הם לא יוכלו לשמוט עוד הרבה נקודות. המאמן ניר קלינגר יאלץ לעשות מספר שינויים בהרכב, וזאת עקב היעדרותם של עופר ורטה ועמירן שקלים החולים וכן חסרונו של בנצי מושל שסובל מזעזוע מוח קל לאחר שנפגע בראשו באחד מאימוני סוף השבוע.

לעומתם קיבלו באשדוד בשורה טובה מהבלם מיכאל סירושטן, שנפל רע מאוד על גבו במשחק נגד רמת השרון ואף פונה לבדיקות בבית חולים. סירושטן סבל מכאבי ראש והקאות בלילה שאחרי המשחק, אולם יפתח מחר בהרכב, למרות שהוא עדין סובל ממיחושים קלים בגבו. ישראל ראש צפוי להחליף את עופר ורטה בעמדת המגן הימני, כאשר אלכסנדר דוידוב שלא שותף בגביע, ישוב להרכב ויפתח לצדו של רועי בקל בקישור האחורי. גאטאן ואראן הצרפתי יפתח ליד ירו בלו בחוד. הקשר דויד סולארי, עבר הבוקר בהצלחה, ניתוח לשחזור הרצועה הצולבת בברכו וכעת הוא צפוי לתקופה של כחצי שנה של שיקום והחלמה.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
מהראן לאלה שחקן הפועל חיפה. ברני ארדוב
במקום קוראץ'? אולי ביחד איתו? לאלה/ברני ארדוב

יעמדו למבחן

הפועל חיפה: טאדאס קיאנסקאס

במשחק הגביע, ההגנה של הפועל חיפה קרסה ללא הליטאי. כעת הבלם הליטאי חוזר להרכב וצריך להוכיח שהוא מעוז ההגנה האדומה. משחק טוב של קיאנסקאס מול ההתקפה הטובה אשדוד יכול להעניק שקט לשאר הקבוצה ולהביא לכך שחיפה תנצח ותצא מהמשבר אליו נכנסה לאחרונה.

מ.ס אשדוד: ירו בלו

אם אשדוד מפנטזת על פלייאוף עליון, היא חייבת לצבור נקודות גם בחוץ. ירו בלו יפגוש מחר את האקסית האדומה מחיפה ועליו תוטל מלאכת ההבקעה, כדי לצאת עם נקודות יקרות מקרית אליעזר. בהיעדרו של סולארי הפצוע שגמר את העונה, מצפים באשדוד לתפוקה מעט גבוהה יותר מבלו. מחר זו תהיה הזדמנות מצוינת לפרוע שטרות נוספים בדרך לחלק העליון של הטבלה.

שחקן הפועל חיפה טאדאס קיאנסקאס חוגג. ברני ארדוב
צריך לייצב את ההגנה. קיאנסקאס/ברני ארדוב

הרכבים משוערים

הפועל חיפה: קאלה דרשלר, עומרי קנדה (לירן סרדל), אושרי רואש, טאדאס קיאנסקאס, עמיר נוסבאום, יוסי דורה, דריו פרננדס, עאהד עזאם, דוד רביבו (דלה ימפולסקי),יובל אבידור, מהראן לאלה (ז'רקו קוראץ').

מ.ס אשדוד: אופיר מרציאנו, ישראל ראש, יא יא פטי, מיכאל סירושטן, ג'ואון אושאניווה, אלכסנדר דוידוב, רועי בקל, חאתם עבד אלחמיד, גדי קינדה, גאטאן וארן, ירו בלו

הפועל חיפה בוואלה! ספורט

מ.ס אשדוד בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully