וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א-בני יהודה: אבוטבול חוזר, ראלי מגן שמאלי

הקשר חוזר מצהובים, גם הרוש צפוי לפתוח. יוסי אבוקסיס יפתח עם קין וקדוסי בהתקפה, פוסקו יירד לספסל (ש', 17:00, ספ' 1)

ברני ארדוב
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* הפועל תל אביב ובני יהודה קיימו 116 משחקי ליגה ביניהן. האדומים מובילים 24:56 בניצחונות, ועוד 36 משחקים נגמרו בתיקו.

* כשהפועל מארחת זה חד צדדי לחלוטין: 8:34 לטובתם בניצחונות, 17 משחקים נגמרו בתיקו. הפרש השערים: 46-102 לטובת הפועל.

* ב-30 השנים האחרונות (מאז מאי 1984) בני יהודה ניצחה רק פעמיים את הפועל תל אביב בחוץ: בדצמבר 1991 ובאפריל 2011.

צפוי משחק עם שערים: ב-19 המשחקים האחרונים בין הקבוצות לא היה 0:0. הפעם האחרונה הייתה באפריל 2007 (הפועל אירחה).

* עומר דמארי הוא הכובש המוביל נגד בני יהודה מכל הסגל של הפועל תל אביב עם ארבעה כיבושים. ורמוט עם שלושה שערים.

* זה יהיה המשחק ה-11 של בני יהודה בבלומפילד העונה – פעם שנייה כקבוצת חוץ – ועדיין: הניצחון האחרון שלה במגרש הזה היה באוגוסט 2013 על אשדוד.

* 25 אחוז מהשערים שהפועל תל אביב הבקיעה ו-38.2 אחוז מהשערים שבני יהודה ספגה נכבשו ברבע השעה האחרונה של המשחק. השילוב יהיה מעניין.


נתונים: דריבליסט

עוז ראלי, שחקן בני יהודה, מול גל אלברמן, מכבי תל אביב. ברני ארדוב
בהגנה. ראלי/ברני ארדוב

מפתחות והכנות

הפועל תל אביב:

אחרי ההפסד להפועל עכו, שעלה באיבוד המקום השלישי, בהפועל תל אביב מודאגים ומאוד רוצים לחזור למסלול הניצחונות שעמד על חמישה רצופים. האדומים לא שכחו את התקופה הרעה שעברה על הקבוצה לפני כמה שבועות ושחקן בקבוצה אמר היום: "חייבים לשכוח מה שהיה בעכו. המשחק הזה הוא עוד מבחן עבורינו ואנחנו חייבים לנצח. אם לא, נחזור לתקופה שאנחנו רוצים לשכוח".

שי אבוטבול שסיים לרצות עונש הרחקה בשל צבירת חמישה כרטיסים צהובים, צפוי לחזור להרכב על חשבונו של בריאן חרסיסיץ' המאכזב. גם שמעון הרוש שהתאושש מפציעה, אמור לפתוח במקומו של יגאל אנטבי הוותיק. אוראל דגני וברניסלב איליץ' יאיישו את מרכז ההגנה, בעוד ליאור לוי ימשיך להיות מתופקד כמגן ימני. בחלק הקדמי עומר דמארי, ישראל זגורי, גילי ורמוט ובסארט עבדורחימי יהיו אלו שיצטרכו לפצח את ההגנה הכתומה. פטר אורלנדיץ' שהגיע לקבוצה לפני כשבועיים, יתחיל את המשחק על הספסל.

בני יהודה:

הזהובים, שלא הפסידו בארבעת המשחקים האחרונים בליגה, ינסו להפתיע מחר את הפועל תל אביב, במשחק אותו יארחו האדומים בבלומפילד. בשכונת התקווה מודעים למצב הקשה בתחתית הטבלה, למרות שבשבועות האחרונים הצליחה הקבוצה לצמצם פערים לכיוון הקו האדום ובמקביל הצטרפו קבוצות נוספות דוגמת הפועל רעננה והפועל עכו, אל קלחת התחתית.

עבור המאמן יוסי אבוקסיס, מפגש מול האקסית האדומה תמיד מספק עניין ומוטיבציה וייתכן שזו הסיבה למערך ההתקפי בו בחר לפתוח מחר. אביב חדד סיים לרצות עונש הרחקה וישוב להרכב על חשבון בן והבה. המגן הארגנטינאי אמיליאנו פוסקו יאבד את מקומו בהרכב ועוז ראלי יפתח כמגן שמאלי. הקשר הצעיר אביעד בורלא יפתח בקישור האחורי על חשבונו של לירוי צעירי שייעדר בשל פציעה חוזרת באזור גיד האכילס. החלק הקדמי יורכב מליאם ווקר, אמיר עגייב שנמצא בכושר נפלא וכן שני החלוצים, אוהד קדוסי וג'יימס קין, שהחלים לחלוטין מהפציעה ממנה סבל.

אמיר עגייב שחקן בני יהודה חוגג. ברני ארדוב
בכושר נהדר. עגייב/ברני ארדוב

יעמדו למבחן

הפועל תל אביב: שי אבוטבול

אחרי הראיון שעורר סערה, הקשר שגדל בהפועל תל אביב ושיחק בה כל חייו, יעמוד במוקד תשומת הלב. מבחינה מקצועית, האדומים יודעים שאבוטבול היה מהגורמים הבולטים לשרשרת הניצחונות ומקווים שאחרי החזרה שלו מהשעיה קצרה, הקבוצה תהנה מהניווט שלו במרכז המגרש ותצבור שלוש נקודות.

בני יהודה: אמיר עגייב

במחזורים האחרונים הפך עגייב להיות המוציא לפועל העיקרי של הזהובים. עם ארבעה שערים בששת המשחקים האחרונים, נראה שהקשר הכישרוני סוף סוף מצליח לספק את הסחורה לה ציפו ממנו עוד בתחילת העונה. המבחן האמיתי של עגייב יהיה במשחק כמו מחר, נגד יריבה עדיפה ומול איצטדיון שרובו אדום. אם עגייב יצליח לסחוף את חבריו לניצחון חוץ חשוב, הוא יוכתר רשמית כמנהיג המהפכה הזהובה בדרך להינצלות מירידה.

שי אבוטבול, הפועל תל אביב. קובי אליהו
היה חסר לאדומים במרכז הקישור. אבוטבול/קובי אליהו

הרכבים משוערים

הפועל תל אביב: דני עמוס, ליאור לוי, אוראל דגני, ברניסלב איליץ', שמעון הרוש, לוקאס סאשה, שי אבוטבול, גילי ורמוט, ישראל זגורי, בסארט עבדורחימי, עומר דמארי.

בני יהודה: דלה איינוגבה, איציק עזוז, גל כהן, אביב חדד, עוז ראלי, רפי דהן, אביעד בורלא, ליאם ווקר, אמיר עגייב, אוהד קדוסי, ג'יימס קין


הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

בני יהודה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully