וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן זהבי: "הדברים של אבוטבול הם הסתה"

13.2.2014 / 10:14

שחקן מכבי תל אביב הגיב לדברים של קשר הפועל תל אביב בראיון בוואלה! ספורט ("אם הוא מתגרה, שלא יתפלא שמישהו יעשה לו משהו"), ותקף: "הם כל הזמן מתעסקים בי. אלה דברים טפשיים". על המשחק נגד מכבי פתח תקוה הוסיף: "אנחנו רוצים להגיע רגועים לבאזל עם שלוש נקודות"

one

היזכרו בתקרית שעליה מדבר ערן זהבי ממשחק הדרבי

מכבי תל אביב מסתכלת כבר לעבר משחק הליגה הקרוב ביום שבת נגד מכבי פתח תקוה ואחרי הניצחון הגדול במשחק העונה על הפועל באר שבע, נראה שקיימת דריכות רבה לקראת המשחק במושבה. במסיבת העיתונאים השבועית הופיעו פאולו סוזה והקשר ערן זהבי שגנב את ההצגה עם תגובה חריפה לדברים של שי אבוטבול שהתבטא כנגדו השבוע בראיון בוואלה! ספורט, ואמר: "הדברים של אבוטבול הם הסתה".

בנוסף, הגיב הבוקר גורם במכבי תל אביב לראיון של אבוטבול ואמר: "אבוטבול, הבעל של ההיא ממאמא ליגה?".

ערן זהבי מכבי תל אביב חוגג שער. קובי אליהו
יורה בחזרה. ערן זהבי/קובי אליהו

זהבי אמר: "אנחנו רוצים לעבור את המשחק בליגה עם שלוש נקודות ולהגיע רגועים לבאזל. הליגה חשובה לנו". על הביקורת שספג בעקבות הפנדל שבעט מול באר שבע אמר: "זו זכות התקשורת לבקר. אני שמח שאני מספק לכם הרבה עבודה, אבל אחרי המשחק נגד פרנקפורט לא ראיתי שכתבים כתבו דברים דומים למה שנכתבו אחרי באר שבע. הפנדל לא היה יהיר. זה שלא בעטתי טוב זה קורה. הייתי יכול להחמיץ עם פצצה מעל השער. אולי אם הייתי מבקיע את הפנדל, המשחק היה נגמר קודם. אני שמח שהחברים שלי לקבוצה עשו את העבודה. הכול מאחורינו".

זהבי גם נשאל על דברים שאמר עליו שי אבוטבול בראיון לוואלה! ספורט ("אם הוא מתגרה, שלא יתפלא שמישהו יעשה לו משהו"), ואמר: "זה ראוי לתגובה? אני חושב שזו הסתה ודברים טפשיים ששחקן אומר. אין פה מה להתייחס לזה יותר מדי. הם כל הזמן מתעסקים בי. יש להם מספיק בעיות. הדרבי היה לפני חודש וחצי. הם כל הזמן מתעסקים בי. הייתה חגיגה ועדיין מנסים להלהיט את הרוחות אחרי שהכול עבר? אם מדברים על הסתה, זה חלק מהדברים שיוצאים מהמועדון שלהם נגדי. מבחינתי כתב שכותב דברים כאלה נותן לזה במה. לשאול את שי אבוטבול עליי זה פשוט ניסיון להכשיל אותו".

זהבי התייחס למשחקי הרדיוס עם קהל של מכבי תל אביב, שתארח שני משחקים בנתניה, ואמר: "ברור שפוגע בנו שאנחנו לא משחקים בבלופילד, אבל קיבלנו עונש ונצטרך להתמודד עם זה. אני לא מבין למה להטריח את כולם עד נתניה אם בכל מקרה יש קהל. אני לא מבין את ההבדל".

זהבי הוסיף ש"זה שלא הבקעתי משחק או שניים לא אומר שאני לא בכושר". על המעבר בין משחק מול קבוצת צמרת (באר שבע) לקבוצת תחתית אמר זהבי: "אנחנו יודעים שיש לנו הרבה מה להשתפר, זה לא מספיק להמשך העונה. זו המוטיבציה שלנו, להשתפר כל הזמן. אנחנו זוכרים מה היה מולם בסיבוב הקודם, איך איבדנו ניצחון. המשחק היה ביד שלנו, ועשינו טעויות ששילמנו עליהן ביוקר, זה יושב לנו בראש. רוצים להשיג שלוש נקודות ולהגיע רגועים מול באזל. הליגה זה הבסיס שלנו, אבל גם אירופה זו מטרה חשובה עבורנו".

פאולו סוזה מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
"אני מצפה לתצוגה נחושה שלנו ולהשיג שלוש נקודות". סוזה/ברני ארדוב

מאמן מכבי תל אביב, פאולו סוזה, נשאל על העונש שספגה הקבוצה, ואמר: "אני נגד אלימות. הקהל זה חלק מהחברה, תמיד יש חלק קטן בחברה שמביע את עצמו בצורה לא נכונה. מבחינתנו, לא נשחק בבית, ונהיה חייבים לעשות את העבודה. אני בטוח שהאוהדים שלנו יתמכו בנו, אבל עקרונית, בלומפילד הוא חשוב מאוד עבורנו ואפשר לראות איך השחקנים שלנו מתפקדים בו".

לקראת המשחק מול מכבי פתח תקוה הוסיף המאמן: "המשחק הזה חשוב מאוד, אנחנו פוגשים יריבה מלאת מוטיבציה שהייתה לנו בעיה מולם בסיבוב הקודם. אני מצפה לתצוגה נחושה שלנו ולהשיג שלוש נקודות. חשוב שתהיה המשכיות". סוזה נשאל על הארכת חוזהו של ראדה פריצה, ואמר: "הוא חשוב מאוד לקבוצה, מאז שהוא הגיע הוא השתלב היטב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully