וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריק בנאדו: "לניצחון בטדי יש משמעות גדולה"

13.2.2014 / 10:30

מאמן מכבי חיפה לקראת המשחק נגד בית"ר: "לא במקום שאנחנו יכולים להתנשא על יריבות". בוקולי כשיר, שחר ביקר באימון

אריק בנאדו מאמן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
"כל ניצחון הולך לנו קשה". בנאדו/אדריאן הרבשטיין

מכבי חיפה תפגוש ביום ראשון הקרוב את בית"ר ירושלים (20:15, ספורט1), ואחרי שלושה ניצחונות רצופים, בקבוצה מקווים להמשיך במומנטום החיובי. חיפה אומנם לא הרשימה יותר מדי בניצחונות בדרבי ועל מכבי פתח תקוה ורעננה, אבל הירוקים מאמינים שעם התוצאות הטובות יגיע גם הביטחון, ואיתו גם היכולת הטובה. אחרי ההדחה מהגביע, בקבוצה רוצים מאוד לשמור על המקום השלישי, במטרה להבטיח מקום באירופה לעונה הבאה. בקבוצה מאמינים ש-3,500 אוהדים ילוו אותה למשחק בטדי. השחקנים המושאלים לבית"ר, סינטיאהו סלליך ושלומי אזולאי, לא יוכלו לקחת חלק במשחק בשל הסעיף בחוזה שלהם שלא מאפשר להם לשחק מול האקסית.

הנשיא יעקב שחר הגיע היום לכפר גלים. שחר, שנוהג להגיע בדרך כלל ברגעי משבר, נכנס למתחם חדר ההלבשה אך לא שוחח עם השחקנים.. גוסטבו בוקולי לא התאמן היום משום שקיבל זריקה, אך יהיה כשיר לבית"ר ירושלים. מי שלא יהיה כשיר בודאות הוא הקשר אביחי ידין. באימון התארחו ילדים הלוקים במחלות נדירות והם הצטלמו עם השחקנים.

שחקני מכבי חיפה חוגגים. אדריאן הרבשטיין
""אנחנו קבוצה טובה, אנחנו משתדלים להשתפר כל הזמן". שחקני מכבי חיפה/אדריאן הרבשטיין

מאמן מכבי חיפה, אריק בנאדו, אמר במסיבת העיתונאים: "אני חושב שהמשחק מול בית"ר יכול להמשיך את המומנטום החיובי שבו אנחנו נמצאים. לניצחון בטדי יש משמעות גדולה ונבוא במטרה לנצח. לבית"ר יש קבוצה טובה, היא מאומנת ויהיה קרב טוב בטדי. אין משחקים קלים בליגה הזו, במיוחד בעונה שבה אנחנו נמצאים. אנחנו לא מנצחים בקלות קבוצות טובות. תמיד זה משחק קשה מולם בלי קשר למקום שבו היא נמצאת. יש להם סגל יותר טוב עכשיו, אנחנו לא במקום שאנחנו יכולים להתנשא על קבוצה כזו או אחרת. אנחנו מכבדים כל קבוצה וכל יריב ונתכונן לכך בהתאם".

על היכולת של הקבוצה העונה אמר בנאדו: "היו לנו משחקים פחות טובים. אני לא משתמש במילים של להתבייש. אנחנו ניאבק עד הסוף להגיע למקום הכי גבוה שאפשר. זה תלוי בנו. אנחנו תמיד מנסים לשחק כדורגל התקפי וטוב. הקבוצה יודעת מה היא רוצה מעצמה. יש הרבה דקות טובות וגם במשחקים האחרונים יש עליות וירידות. שיחקנו משחקים טובים באירופה ואי אפשר לבטל את כל העונה. זו לא עונה מביישת עבור מכבי חיפה. אנחנו יודעים גם מה הטעויות שלנו וננסה לתקן בהמשך. סבלנו העונה לא פעם ולא פעמיים מפציעות כששחקנים מרכזיים היו חסרים. אני שמח שלמרות זאת עשינו גם תוצאות טובות".

על המשך העונה והמאבקים מול הפועל תל אביב על המקום השני אמר המאמן: "אנחנו קבוצה טובה, אנחנו משתדלים להשתפר כל הזמן. המשחקים נגד בית"ר והפועל תל אביב חשובים מאוד וננסה לעבור אותם בהצלחה". על סגנון המשחק הוסיף המאמן: "מכבי חיפה לא משחקת מחוף אל חוף. אני גם לא אוהב משחק מבולגן, אבל לפעמים זה קורה. חשוב לבצע את ההתקפות המתפרצות בצורה טובה ואיכותית, אבל אנחנו נבוא לשחק כמו שאנחנו בדרך כלל משחקים. נקווה להביא את היכולת שלנו למשחק נגד בית"ר ירושלים".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully