וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריצ'י אינקוגניטו: "האמת תקבור את ג'ונתן מרטין"

13.2.2014 / 9:47

השחקן שחזר לפעילות בעקבות פרשת ה"התעללות" בחברו לקבוצה יוצא נגדו: "אתה בוגד". למעלה מ-1,000 מסרונים שתומכים בגרסתו פורסמו

- שחקני מיאמי דולפינס ריצ'י אינקוגניטו, ג'ונתן מרטין. AP
לסיפור הזה אין סוף. אינקוגניטו ומרטין/AP

הסיפור של ריצ'י אינקוגניטו וג'ונתן מרטין לא ממש ממהר להסתיים. אינקוגניטו חזר בשבוע שעבר לפעילות ב-NFL, וכבר רומז בטוויטר שהמלחמה, מבחינתו, רחוקה מסיום. "האמת תקבור אותך ואת הקמפיין שלך, ג'ון מרטין", צייץ, "יכולת לומר את האמת בכל הזמן הזה". הוא גם חשף כוונות סופניות של מרטין, ולא בגללו: "מרטין אמר לי שחשב להתאבד במאי כי הוא לא שיחק טוב. אמר לי שהוא מרגיש שהוא לא שווה כלום".

מרטין, כזכור, עזב את מיאמי דולפינס באוקטובר, כשלאחר מכן נחשפו הודעות SMS בוטות ששלח לו אינקוגניטו. אלא שהודעות SMS אחרות שנחשפו לאחרונה גילו שהשניים העבירו זה לזה מסרונים בוטים לא אחת. אינקוגניטו גם התנצל בפני נשים על השפה הפוגענית בה השתמש בהודעות עם מרטין.

רק לפני שבוע כתב אינקוגניטו הודעות תמיכה במרטין, אבל אז הגיעה פניית פרסה חריפה. כעת הוא מאשים את מרטין, אותו כינה "חבר קרוב", בבגידה וברדיפה. "אני מוכן להמשיך הלאה, אחרי שה'חבר הטוב' שלי זרק עלי בוץ. #בגידה", כתב בציוץ אחר.

למעלה מ-1,000 הודעות SMS הוחלפו בין השניים. בין היתר החליפו תמונות פורנו, דיבורים על חשפניות ומרטין אף שאל את אינקוגניטו "מה אתה עושה הערב?"

האמת, כנראה, כבר לא כל כך ברורה.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully