וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה: "עשר שנים לא ראינו תואר, הגיע הזמן"

13.2.2014 / 8:22

בקבוצה רוצים גביע ראשון מאז 1952. מחמאות ללידור כהן וזנלי. שחקנים: "מה שעברנו בחודשיים, קבוצות לא עוברות בשנה"

one

במכבי פתח תקוה סימנו בתחילת העונה הנוכחית את ההישארות בליגה כמטרה העיקרית. אחרי שהעפילה אתמול (רביעי) לרבע הגמר, בקבוצה של קובי רפואה וייטב לוזון מדברים גם אפשרות לפגוש את הנשיא. "הקבוצה הזו עברה חודשיים שקבוצות אחרות לא עוברות בשנה. הכול כאן הולך קשה מאוד, אבל מה שחשוב זה שנישאר בליגה. כבר עשר שנים המועדון הזה לא ראה תואר, אולי הגיע הזמן", אמרו שחקנים לאחר ההעפלה. המועדון זכה בגביע הטוטו בשנת 2003/4, אך רשם גם זכיה אחת בגביע המדינה לאחר קום המדינה (1952, קדמה לה זכיה ב-1935).

לידור כהן שחקן מכבי פתח תקוה חוגג. מגד גוזני
"אם ימשיך לעבוד קשה, הוא יכול להתפתח לשחקן טוב מאוד ומשמעותי מאוד עבור הקבוצה". לידור כהן/מגד גוזני

בקבוצה מרוצים מאוד מההתקדמות שעושה במחזורים האחרונים הקשר לידור כהן. "אם ימשיך לעבוד קשה, הוא יכול להתפתח לשחקן טוב מאוד ומשמעותי מאוד עבור הקבוצה", נאמר על כובש שער הניצחון. "הוא הפך בשבועות האחרונים לשחקן הרכב והוכיח שיש דור המשך במכבי פתח תקוה. השער היה רק בונוס".

גם הקשר ארפן זנלי מרשים מאוד את הצוות המקצועי. "עבור זנלי זה משחק שני בקבוצה. אני שמח מאוד שהוא נתן משחק מצוין היום. לידור כהן היה מצוין באימונים, חשבנו לתת לו לשחק והוא לקח את הצ'אנס שלו בשתי ידיים", אמר רפואה על השניים. דיא סבע שרשם אתמול שלוש החמצות גדולות ימשיך בהרכב גם מול מכבי תל אביב.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
קובי רפואה מאמן מכבי פתח תקוה. ברני ארדוב
מרוצה מזנלי ולידור כהן. קובי רפואה/ברני ארדוב

שחקני הקבוצה עדיין מחכים למשכורות שעדיין לא חולקו. "כנראה שהמצב הכלכלי קשה. אולי נצטרך להביא את הגביע כדי לקבל את הכסף", אמרו השחקנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully