וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפואה: "ההגרלה? רק מכבי תל אביב מעניינת אותי"

12.2.2014 / 22:12

אחרי הניצחון בגביע, מאמן מכבי פתח תקוה כבר עובר לחשוב על משחק הליגה בשבת. קורצקי: "אני מעודד מהיכולת שלנו"

one

מכבי פתח תקוה חגגה הערב (רביעי) העפלה דרמטית לרבע גמר גביע המדינה. המלאבסים ניצחו 1:2 בהארכה את הפועל רעננה בקרב בין שתי קבוצות תחתית שבסיומו פתח תקוה יכולה להמשיך לחלום על פגישה עם הנשיא. המשחק החל עם שער מוקדם בנגיחה של תומר אלבז, אבל אסי בלדוט איזן בפנדל סמוך לסיום המחצית הראשונה. אלא שהרגע הגדול של המשחק הגיע בדקה ה-100 אחרי שלידור כהן שיגר טיל אדיר שאכן שווה מקום בין שמונה האחרונות.

קרית שמונה בקלות, מכבי פתח תקוה בקושי

לידור כהן שחקן מכבי פתח תקוה חוגג. מגד גוזני
ניצל את ההזדמנות שקיבל. לידור כהן/מגד גוזני

מאמן מכבי פתח תקוה, קובי רפואה, אמר בסיום: "היה קשה לנצח ב-90 דקות. יש קבוצה יריבה במשחק. ספגנו שער בדקה קריטית, אבל אני שמח מאוד שהשחקנים גילו אופי גדול. הם היו סחוטים, אבל מה שחשוב מבחינתנו זה שעברנו את המשחק ואנחנו מסתכלים כבר על המשחק הקרוב בשבת".

רפואה נשאל את מי הוא רוצה בשלב הבא, והשיב: "מה שמעניין אותי עכשיו זה מכבי תל אביב בשבת". על יכולתיהם של זנלי ולידור כהן הוסיף המאמן: "עבור זנלי זה משחק שני בקבוצה. אני שמח מאוד שהוא נתן משחק מצוין היום. לידור כהן היה מצוין באימונים, חשבנו לתת לו לשחק והוא לקח את הצ'אנס שלו בשתי ידיים". על העובדה שהמשחק נערך מול 100 צופים הוסיף רפואה: "אין בכלל ספק שקשה לשחק מול יציעים ריקים, אבל אותנו זה פחות מעניין. מה שחשוב זה שעלינו לרבע הגמר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
ייטב לוזון מאמן מכבי פתח תקוה חוגג. מגד גוזני
ועכשיו מכבי תל אביב בשבת. ייטב לוזון/מגד גוזני

מאמן הפועל רעננה, מנחם קורצקי, סיכם: "ניסינו לעלות שלב. הגביע זה סוג של חלום. רצינו לעשות הפתעה, נתנו הכול על המגרש. במרבית המשחק שלטנו בקצב והגענו למצבים. בשבועות האחרונים הכדור לא נכנס. למרות זאת אני מעודד מאוד מהיכולת שלנו. אין לנו תירוצים ונבוא בשבת מחכה לנו משחק קשה מול קרית שמונה. נבוא וניתן הכול כדי לנצח. אני מאמין שאם נשחק באותה יכולת ואולי יותר חדות ליד השער, ננצח את המשחק".

האוהדים במשחק בין הפועל רעננה לקבוצת מכבי פתח תקוה. מגד גוזני
היציעים ריקים: פחות מ-100 צופים הערב בנתניה/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully