וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברפול חולמת: "אנחנו במירוץ, ג'רארד חסר פחד"

ליברפול התקרבה לפסגה אחרי 2:3 דרמטי בפולהאם, רוג'רס אופטימי: "נמשיך לדחוף, משחק אחרי משחק". ונגר מתרץ את ה-0:0 מול יונייטד, מויס מדבר על הנאחס, אדבאיור לא עוצר

סטיבן ג'רארד קפטן ליברפול חוגג ניצחון מול פולהאם. GettyImages
איזה ווינר. ג'רארד/GettyImages

ליברפול היא ללא ספק המנצחת הגדולה של המחזור ה-26 בפרמיירליג, אחרי שאתמול (רביעי) גברה 2:3 על פולהאם משער ניצחון של הקפטן סטיבן ג'רארד בדקה ה-90 מהנקודה הלבנה. ליברפול פיגרה פעמיים, השוותה פעמיים, והראתה אופי גדול כשהשלימה את המהפך.

עבור ליברפול, זו תוספת של אנרגיה חיובית ואמונה, אחרי שגם צ'לסי (1:1 מול ווסט ברומיץ') וגם ארסנל (0:0 מול מנצ'סטר יונייטד) איבדו נקודות חשובות. הצמרת באנגליה פשוט רותחת, כשבין ליברפול הרביעית לבין צ'לסי הראשונה מפרידות 4 נקודות (למנצ'סטר סיטי משחק חסר, אחרי שהמשחק שלה אתמול מול סנדרלנד נדחה בעקבות הסופות והסערות באנגליה).

סטיבן ג'רארד קפטן ליברפול חוגג ניצחון מול פולהאם. GettyImages
אווירת טירוף. ג'רארד/GettyImages

"אנחנו נמשיך לדחוף", אמר ברנדן רוג'רס על שאיפות הצמרת של ליברפול, "הראינו כבר העונה שיש לנו קבוצה חזקה. אנחנו במירוץ, למרות שיש קבוצות לפנינו, נצטרך שהן יאבדו נקודות. יש לנו עוד משחקים מול סיטי וצ'לסי בבית, אבל נתקדם משחק אחרי משחק. כמאמן, אני נהנה ממה שאני רואה".

רוג'רס החמיא לסטיבן ג'רארד. "הוא חסר פחד במצבים האלה", אמר על הקפטן, שנעץ פנימה פנדל בדקה ה-90, "הוא הראה קור רוח אדיר. הראינו הרבה אופי, זה ניצחון אדיר".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
שחקן מנצ'סטר יונייטד טום קלברלי מול שחקן ארסנל סנטי קסורלה. GettyImages
הסתפקו בנקודה פחדנית. ארסנל ויונייטד/GettyImages

ארסנל המאוכזבת יכלה אתמול לעלות לפסגה ולעקוף את צ'לסי, אבל לא הצליחה לכבוש ב-0:0 הביתי מול מנצ'סטר יונייטד. במחצית השנייה התותחנים לחצו והחזיקו בכדור למעלה מ-60 אחוז מהזמן, אבל לא היו קרובים במיוחד, וההזדמנות הטובה ביותר הייתה דווקא של ואן פרסי, שנגיחה שלו נהדפה למשקוף.

"יכולנו לנצח", אמר ארסן ונגר בסיום, שקבוצתו הגיעה למשחק אחרי התבוסה בליברפול, "אחרי שספגנו כל כך הרבה במחזור הקודם, ההגנה שלנו הייתה מרוכזת. יונייטד קבוצה חזקה, ואם אתה תוקף חזק מדי, הם יכולים לכבוש. המירוץ לאליפות פתוח לגמרי להרבה קבוצות".

שחקן טוטנהאם עמנואל אדבאיור חוגג. AP
הבחור לוהט. אדבאיור/AP

מנגד, יונייטד לא הפסידה, אבל התרחקה מהמקום הרביעי. על פי התקשורת האנגלית, יונייטד ב-39 משחקיה העונה שיחקה ב-39 הרכבים שונים, וגם אתמול לא הרשימה, עם כמה דקות של התגוננות מביכה. דייויד מויס המושמץ אמר ש"אני מרוצה, למרות שרציתי את כל שלוש הנקודות. ארסנל עוברת עונה נהדרת, כך שזו לא תוצאה רעה עבורנו. לפי איך שהמזל שלנו הולך לאחרונה, חשבתי שאוזיל יבקיע בדקה האחרונה בבעיטה החופשית. וידיץ' ופרדיננד היו טובים מאוד, והראו את הניסיון שלהם. אני לא אוהב לדבר על מזל, אבל מקווה שהוא יתהפך לטובתנו". ושימו לב גם לנתון מעניין: מויס לא ניצח באף משחק חוץ ב-49 משחקי פרמיירליג מול הטופ 4 (ארסנל, צ'לסי, ליברפול ומנצ'סטר יונייטד).

גם טוטנהאם צמודה לצמרת הגבוהה, ואחרי שגברה אתמול 0:4 על ניוקאסל, התרנגולים רחוקים 3 נקודות מהמקום הרביעי ו-7 נקודות מהמקום הראשון. כוכב הניצחון היה שוב עמנואל אדבאיור, שפורח מאז שווילאש בואש פוטר, וטים שרווד נותן לו את חולצת ההרכב ואת התמיכה. מאז שווילאש בואש פוטר, אדבאיור כבש שמונה שערים בעשרה משחקי ליגה. "אנחנו חייבים להיצמד לזנב של ליברפול", אמר שרווד בסיום, "אני מקווה שבכל פעם שהם יסתכלו לאחור, הם יגלו שהספרס עדיין שם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully