וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוקדמות המונדיאל: נבחרת הנשים הובסה 5:0 ע"י שוויץ

אחרי שני ניצחונות, הנבחרת נכנעה באצטדיון המושבה. פביאנה היום כבשה שלושער. נחמיאס: "אין ספק שהפערים גדולים"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"הבנות נתנו את הכול על הדשא מול הנבחרת החזקה בבית". מאיר נחמיאס/מערכת וואלה!, צילום מסך

נבחרת הנשים של ישראל הובסה הערב (רביעי) 5:0 לשוויץ במוקדמות אליפות העולם 2015. המשחק נערך באצטדיון המושבה לעיני כמה מאות צופים. כזכור, נבחרת הנשים של ישראל פתחה את הקמפיין עם שני ניצחונות משני משחקים מול מלטה ושוויץ.

בבית הישראלי נמצאות דנמרק, שוויץ, איסלנד, סרביה ומלטה שתאבקנה על הכרטיס היוקרתי למונדיאל הנשים. המחצית הראשונה הייתה בשליטה מוחלטת של שוויץ, כאשר פביאנה היום כבשה שלושער (6, 28, ו-36). בתוספת הזמן של המחצית הראשונה נשרק פנדל לזכותה של שוויץ אותו תרגמה לארה דיקנמן לשער נוסף שקבע 0:4 במחצית לשוויץ.

המחצית השנייה הייתה שקולה יותר, ורק בדקה ה-90 נחתמה התוצאה עם שער של אנה מריה קרונגורסביץ'. שוויץ מוליכה את הבית עם מאזן מושלם של 16 נקודות מארבעה משחקים. המשחק הבא של ישראל יתקיים ב-5 באפריל מול איסלנד בישראל.

מאמן הנבחרת, מאיר נחמיאס, אמר בסיום המשחק: "אין ספק שהפערים גדולים. 40 מקומות דירוג, במיוחד בכדורגל הנשים, הינם דבר משמעותי. בסך הכול אני שבע רצון מהבנות מכיוון שההכנה לא הייתה אידיאלית. הן נתנו את הכול על הדשא מול הנבחרת החזקה בבית".

הרכב נבחרת הנשים: מירב שמיר, מאיה ברקי, מורן פרידמן, מיכל רביץ, שי שדה, דיאנה בר עוז, דניאל סופר, קרין סנדל, ערבה שחף, אדווה טוויל, לי פלקון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully