וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע גרמני: באיירן מינכן בחצי הגמר, לברקוזן הודחה

שלושער למנדז'וקיץ' ב-0:5 על המבורג. קייזרסלאוטרן הדהימה את סגנית מוליכת הבונדסליגה עם 0:1. צרפת: ניס-מונאקו 1:0

שחקני באיירן מינכן מריו גצה, דויד אלאבה. AP
קלי קלות. אלאבה וגצה חוגגים/AP

באיירן מינכן עלתה בקלילות לחצי גמר הגביע הגרמני הערב (רביעי), לאחר שהביסה את המבורג 0:5. הסכר נפרץ בדקה ה-21, כשפריצה מצוינת של מריו גצה הסתיימה בבישול למריו מנדז'וקיץ', שמול שער ריק קבע 0:1 קליל. בדקה ה-26 הכפיל טוני קרוס את התוצאה ובדקה ה-54 עבר לתפקיד המבשל וסידר לאריאן רובן את השלישי. עשרים דקות לאחר מכן שיתוף פעולה בין רובן וגצה הסתיים בבישול למנדז'וקיץ', שהשלים צמד, ובדקה ה-76 הפך את הצמד שלו לשלושער, אחרי שהגנת המבורג לא הצליחה להתמודד עם כדור חופשי של דויד אלאבה. הבווארים צולחים את רבע הגמר, ובקלות.

* ההפתעה של רבע הגמר הגיעה בדמות ההפסד של סגנית מוליכת הבונדסליגה, לברקוזן, 1:0 למדורגת שלישית בליגת המשנה, קייזרסלאוטרן. אחרי 0:0 בזמן החוקי, הכניע רובן יטרגרד ינסן את ברנד לנו, וסידר לקבוצתו ניצחון ענק.

* גם וולפסבורג עלתה לארבע הגדולות אחרי 2:3 על הופנהיים. ריקרדו רודריגס כבש פעמיים מהנקודה הלבנה (26, 44) ובאס דוט הוסיף (64). צמד של רוברטו פילמינו לא הספיק מהצד השני (38, 90).

* מונאקו נאלצה לעבוד קשה מאוד לפני שעלתה לרבע גמר הגביע הצרפתי. אחרי 0:0 בזמן החוקי מול ניס עלה דימיטאר ברבאטוב מהספסל, ומצא בדקה ה-113 את הרשת כדי להעניק לקבוצת הפאר 0:1 צנוע עם שער בכורה קבוצתו החדשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully