וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורסל נשים: רמלה טיילה, אשדוד הזיעה

המוליכה גברה בקלות 41:85 על הרצליה. אשדוד התקשתה מול הפועל ראשון לציון 68:72. רמת חן-רמת השרון 71:60

שחקנית מכבי אשדוד, דניאל אדאמס. ברני ארדוב
עבדה קשה מול ראשון לציון. דניאל אדאמס/ברני ארדוב

המחזור הראשון בפלייאוף בליגת העל לנשים התקיים הערב (רביעי) בסיומו המשיכו אליצור רמלה ומ.ס אשדוד להוליך את הטבלה. רמלה, שממוקמת ראשונה, הביסה בקלות את בנות הרצליה 41:85, ואילו אשדוד התקשתה מול הפועל ראשון לציון המפתיעה וניצחה רק 68:72. במשחק נוסף בפלייאוף העליון ניצחה הרבלייף רמת השרון את מכבי רמת חן בחוץ 60:71 והשוותה אליה את המאזן. בפלייאוף התחתון ניצחה הפועל פתח תקווה, האחרונה ערב הפלייאוף, את אליצור חולון 72:76.

אליצור רמלה - בנות הרצליה 41:85

טיול קליל לקבוצה של עדן ענבר מול השישית בטבלה, שעשתה את שלה בעצם כניסתה לפלייאוף העליון. רמלה ברחה ליתרון דו ספרתי כבר ברע הראשון ועלתה ליתרון 26:46 במחצית. המחצית השנייה הייתה באותה המגמה, כשברבע האחרון מתעלות בנות רמלה עם ניצחון מרשים 5:22 בדרך לניצחון בן 44 הפרש. ונסה גידן ואליסון הייטאוור קלעו 19 כל אחת לרמלה.

מכבי אשדוד - הפועל ראשון לציון 68:72

כמעט סנסציה באשדוד. הקבוצה של אלי רבי כבר הוליכה ביתרון דו ספרתי בתום הרבע השלישי והיה נראה כי היא בדרך לניצחון קליל, אלא שאז השחקניות של שירה העליון התעשתו וסל של אלכסיס גריי-לאוסן נתנה להם יתרון 66:68, חצי דקה לסיום. אשדוד הלכה לדניאל אדמה שבסל ועבירה הפכה את המשחק, גריי-לאוסן וענבל לברון לא הצליחו בהתקפות הבאות לקלוע, ואשדוד גמרה את הסיפור מהקו. באשדוד הצטיינו אדאמס וטיפני ג'קסון (17 ריבאונדים) עם 22 נקודות כל אחד. גריי-לאוסן בלטה גריי-לאוסן עם 20 נקודות.

מכבי רמת חן-הרבלייף רמת השרון 71:60

הקבוצה של עמי ברדה אמנם הגיעה לפלייאוף מעל רמת השרון, אבל במשחק הפתיחה פשוט הייתה פחות טובה מהקבוצה של אורנה אוסטפלד. רמת השרון נטלה את ההובלה סמוך למחצית, וריצת 0:16 ברבע האחרון גמרה את הסיפור. טיירה רופין-פראט בלטה ברמת השרון עם 19 נקודות. ברמת חן הצטיינה קארימה כריסמס עם 20 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully